Program som kan gøre noget automatisk!

Tags:    programmering

Hej Udviklere.

Jeg skriver fordi jeg godt kunne tænke mig et program, som kunne gøre følgende:
åbne internet explore også gå ind og hente et videoclip > lave en ny side i Dreamweaver med en kode som jeg har lavet > uploade til min host :)

Er det muligt, findes der et program hvis ja så giv et link tak.

200 point

Mvh. Jeppe

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der findes et scripting-sprog til Windows kaldet AutoIt. Dette sprog er præcis lavet til at løse sådanne opgave du beskriver. Sproget er ret let at kode, så burde helt klart være det du bør bruge.
Kræver selvfølgelig lidt arbejde at sætte sig ind i. Men der findes ikke mange bedre løsninger, når det handler om noget der bare er lidt mere avanceret.

Hent her: http://www.autoitscript.com/

bob bob - baseret på dit tidligere indlæg forstår jeg ikke helt hvorfor du lokker folk med point? Du ved godt, at du ikke behøver at give point for hjælp, ikke? det virker bare lidt loddent at du giver dig selv pointene

ja der findes et program hvor du så selv skal programmere de ting den skal gøre, kan bare ikke huske hva det hedder

ja der findes et program hvor du så selv skal programmere de ting den skal gøre, kan bare ikke huske hva det hedder

Simon? Kan du finde et link for du de 200 point!

Det er forholdsvist enkelt at bygge noget sammen af et eller andet script sprog, f.eks. python eller bare en windows bat fil samt wget.exe og ftp.exe (som er en del af windows. Jeg har dog ikke tid lige nu.

Jeg skal dog lige huske at gøre opmærksom på at det ikke nødvendigvis er lovligt at stjæle andres videoer og lægge dem op på ens egen hjemmeside.

Der er copyright på alle videoer, til de mennesker der har produceret dem - medmindre selvfølgelig at de har givet rettigheder til andre (YouTube, Metacafé etc.).

t