Hjemmeside kan ikke finde billede. 200point

Tags:    programmering

Hej udviklere.

Jeg skriver fordi, jeg har en hjemmeside liggende på min computer, også vil jeg gerne teste den på nettet. Så jeg oprettede mig på webs.com også lavede jeg en side, men da jeg så skulle uploade billederne gad den ikke vise billederne.

Link: http://testen12.webs.com/

Men er det fordi roden er:
Documents/"hjemmesidenavnet"/billeder/images/Website-design_01.gif

eller er det fordi, jeg har lavet den som baggrund på en tabel? Grunden til jeg lavede den som baggrund på tabel var at så kunne jeg skrive oven på den!

giver 200 point til godt svar!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ser ikke ud til at mapperne documents findes på serveren, dvs at det er fordi roden er som du selv har skrevet.

Selvfølgelig skal billederne ikke linke til placeringen på din egen pc.. Det er indlysende..
Hvis du har lavet det som du har skrevet det.. Så skal du fjerne "Documents/"hjemmesidenavnet""..

Hej Martin.

Det er filplaceringen på billedet. Så det du mener er at jeg skal fjerne documents/hjemmesidenavnet?

Som du selv fandt ud af.. Så ja.. ;)

Selvfølgelig skal billederne ikke linke til placeringen på din egen pc.. Det er indlysende..
Hvis du har lavet det som du har skrevet det.. Så skal du fjerne "Documents/"hjemmesidenavnet""..

Hej Martin.

Det er filplaceringen på billedet. Så det du mener er at jeg skal fjerne documents/hjemmesidenavnet?

Sej fordeling af point :)

t