Ideer til hvad jeg kan sælge.

Tags:    programmering

Hej Udviklere.

Jeg ved godt dette ikke er et teknisk computer spørgsmål. Men jeg ville lige høre jer, af om i havde nogle gode ideer til hvad jeg kan sælge på en hjemmeside. Jeg vil gerne have nogle billige priser på de ting i foreslår også kunne jeg godt tænke mig, at i kom med nogle billige priser. :) Jeg har selv søgt, men det var uden held. Jeg mangler nok en grossist! Men jeg kan ikke finde en :S

Mvh. Jeppe

Ps 200 Point!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det var sguda et underligt spørgsmål at stille?

Normalt vil man jo ikke overveje at starte en virksomhed, eller i dit tilfælde en hjemmeside, uden lige at vide hvad man vil sælge først?

Det er jo at arbejde lidt baglæns.

De gange jeg har været med inde som programmør på diverse jobs er det fordi folk har fået en skide god idé til et eller andet, og så vil lave hjemmesiden bagefter.

Det kan godt blive lidt problematisk bare at sætte sig ned og sige "jeg vil have en hjemmeside til at sælge billige ting, men jeg ved ikke hvad jeg vil sælge".

Hvis folk havde ideer til det herinde, kunne jeg da også forestille mig at de fleste ville forsøge at starte det selv ;)

Hvis du er hurtig tror jeg at du stadig kan nå at få monopol på uldne halsterklæder til giraffer, eller fiskestænger til fisk...

Indlæg senest redigeret d. 31.03.2010 23:19 af Bruger #5097
Udgående IT produkter til private.
dvs. produkter som distributørene ikke kan komme af med til erhverv. De kan ofte købes for næsten ingen penge, stadig med fuld garanti osv. :)

Du kunne jo sælge idéer til, hvad folk skal sælge.
Det er gratis, men du skal nok øve dig lidt :P

Kørnerprikker, moderkager, sand i Sahara bare for at nævne et par stykker.

t