Cirkeldiagram

Tags:    php

<< < 123 > >>
Har fundet et Cirkeldiagram kode til PHP, men jeg mangler % efter mine små frikanter.

Kode er fra http://123login.dk/dexo/pie_diagram.php?ss

Hvad gør jeg forkert ?

Fold kodeboks ind/udKode 

Kasper, antager du, at jeg har adgang til koden bag Udvikleren? For ja, så bør du både bekymre dig og ringe til politiet, hehe! Det var ment som et eksempel.

Pointen er vel at du må have offentliggjort din php kode på et eller andet tidspunkt, da det ellers er svært at stjæle?

Kasper, antager du, at jeg har adgang til koden bag Udvikleren? For ja, så bør du både bekymre dig og ringe til politiet, hehe! Det var ment som et eksempel.

Pointen er vel at du må have offentliggjort din php kode på et eller andet tidspunkt, da det ellers er svært at stjæle?

Ja det var netop min pointe :). Hvis han har brudt ind på din server og stjålet koden, så er det naturligvis en helt anden historie!

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg troede det var åbenlyst fra starten af, at jeg _ikke_ havde offentliggjort den. Ellers ville jeg da ikke have noget at være sur over?

Jeg troede det var åbenlyst fra starten af, at jeg _ikke_ havde offentliggjort den. Ellers ville jeg da ikke have noget at være sur over?

Er det så dig der ejede 123login.dk, da han skriver at han havde koden derfra? - Hvis det ikke er dig, så var det måske dem som du skulle spørge hvor koden kommer fra?

Hvis det ikke er dig, så var det måske dem som du skulle spørge hvor koden kommer fra?

Lidt svært, når domænet ikke er registreret længere ;)

Ja, eller rettere sagt, jeg var medejer. Men lige netop den kode havde jeg kodet, så selv hvis min medejer havde videregivet den (hvilket jeg ved, han ikke gjorde), ville det stadig ikke være i orden.

Ja, eller rettere sagt, jeg var medejer. Men lige netop den kode havde jeg kodet, så selv hvis min medejer havde videregivet den (hvilket jeg ved, han ikke gjorde), ville det stadig ikke være i orden.

Men hvor skulle han da vide det fra? Han har fået noget kode på den ene eller anden måde, og eftersom du ikke har lagt den ud (som du siger) så ved han jo sikkert ikke at det er dig der har lavet det. Medmindre han har hacket en af dine sider hvor koden lå på, men det tvivler jo nu lidt på baseret på det spørgsmål han stiller om koden.

Jeg kan fortælle dig, at han ved præcis, hvem der havde lavet det. Cirklen af involverede folk i denne 'sag' er meget lille (faktisk taler vi om tre personer, hvoraf den ene er mig). Jeg vil ikke afsløre mere; for det første fordi jeg er ikke ved, hvor meget de to andre vil have, jeg afslører, og for det andet fordi jeg ikke gider diskutere dette længere.

Jeg kan fortælle dig, at han ved præcis, hvem der havde lavet det. Cirklen af involverede folk i denne 'sag' er meget lille (faktisk taler vi om tre personer, hvoraf den ene er mig). Jeg vil ikke afsløre mere; for det første fordi jeg er ikke ved, hvor meget de to andre vil have, jeg afslører, og for det andet fordi jeg ikke gider diskutere dette længere.

Men vi er enige om at man ikke bare finder php koden ved at skrive "View Source" og spørgeren for et år siden ikke virker som typen der lige har hacket sig frem til det? Ergo, må koden ha' ligget offentlig eller er sendt til spørgeren!

og for det andet fordi jeg ikke gider diskutere dette længere.

Men alligevel graver du et ældgammelt indlæg op for netop at diskutere det. Han må jo have fået koden på en eller anden måde - måske enten fra dig eller fra en af dine to superhemmelige cirkel-involverede. Og man må da gå ud fra at når man giver noget kode til sådan en person at han rent faktisk bruger det.

<< < 123 > >>
t