Cirkeldiagram

Tags:    php

<< < 123 > >>
Har fundet et Cirkeldiagram kode til PHP, men jeg mangler % efter mine små frikanter.

Kode er fra http://123login.dk/dexo/pie_diagram.php?ss

Hvad gør jeg forkert ?

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvilke % mangler du?

Jeg kan nemlig godt se der står 50 % ved den røde firkant. ;)

Hvilke % mangler du?

Jeg kan nemlig godt se der står 50 % ved den røde firkant. ;)

Når jeg flytte det over på min server, virke det ikke !

http://teaterforeningenfyn.dk/ddd01.php

Måske mangler font filen.

Jeg ved ikke, hvordan du fandt det, men det er mig, der har programmeret det! Jeg er glad for, andre kan få gavn af det, men det er vist normal kotume at spørge folk først, inden de 'nupper' andre folks kode.

Hvis jeg allerede har givet dig lov og har glemt det, så undskylder jeg mange gange.

Jeg ved ikke, hvordan du fandt det, men det er mig, der har programmeret det! Jeg er glad for, andre kan få gavn af det, men det er vist normal kotume at spørge folk først, inden de 'nupper' andre folks kode.

Hvis jeg allerede har givet dig lov og har glemt det, så undskylder jeg mange gange.

Det er så mere end et år siden at han har startet tråden og hans side virker ikke længere. Hvorfor bekymre sig om det?

Han har heller ikke været online på udvikleren i næsten et år....

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 17:39 af Bruger #9814
Jeg er ikke helt sikker på, jeg anvendte ordet 'bekymret', men jeg kan naturligvis tage fejl.

Faktum er, at han tog min kode uden min tilladelse. Hvordan ville Kasper (TSW) have det, hvis jeg tog hele koden bag Udvikleren?

Hans side er måske et år forældet, men min kode virker stadig. Han har måske ikke været online på Udvikleren i et år, men min kode virker stadig.

Alt dette lagt til side, så er det mest af alt en principsag. Man tager ikke andre folks kode; det gør man simpelthen bare ikke, uanset erfaring og intelligens. Når den ligger på min (forrge) server, tilhører koden naturligvis mig, hvilket implicit vil sige, den er copyright mig. Om du så er enig i, at det er grund til 'bekymring' eller ej er din sag, men at tage noget, der tilhøre en anden person, er der faktisk et dansk term for: tyveri.

Men du får intet ud af at hente en ét år gammel tråd frem for at få svar fra en ikke aktiv bruger længere. Så det er såmænd bare det jeg ikke forstår og ikke at man ikke skal bruge andres kode uden at få lov.

Hej Thomas,

Hvis du "tog hele koden bag Udvikleren" ville jeg være en smule bekymret, da jeg ikke har lagt den ud til offentligt skue :). Det må man dog vel næsten antage at du har gjort, siden Jimmi har kunne finde den? Det er en ret stor forskel, synes jeg :)

Derudover er jeg enig med Brian.

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 18:48 af Bruger #1
Du kan jo eventuelt skrive en besked / udvikler mail til ham i håb om han ser det den.

Kasper, antager du, at jeg har adgang til koden bag Udvikleren? For ja, så bør du både bekymre dig og ringe til politiet, hehe! Det var ment som et eksempel.

Jeg er sådan set ligeglad med, om 'tyveriet' skete i går eller for 20 år siden. Jeg får to ting ud af at bringe det op på trods af den lange periode:

1) Muligheden for, Jimmi inser hans fejl. En smal mulighed, men dog en mulighd.

2) Jeg kommer af med noget af min vrede og frustration, hvilket gevaldigt øger mit humør.

Især grund nummer to synes jeg er argument for at fortælle Jimmi, hvadenten han ser det eller ej, at han fandengalemig ikke skal tage ting, der ikke tilhører ham.

Hvis han derimod undskyldte og bad mig om hjælp til at redesigne koden, så ville jeg naturligvis gøre det uden at blinke med et øje.

On another note, til Kasper, jeg sender dig snart en PM, for der er noget, jeg håber på at få ordnet, inden jeg indsender en artikel, så hold øje med din indbakke ;-)

<< < 123 > >>
t