PHP Yderligere sort af data :)

Tags:    php

Hej igen,

Jeg fandt tidligere ud af noget med DOMXpath og DOMDocument i php der kunne sortere noget html data, det er rigtigt godt og fungerer helt fint, MEN det stripper html fra den data jeg får og gør livet et helvede for mig da jeg er elendig til regular expressions. Sagen er at jeg får noget output som er følgende:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det skal så sorteres yderligere for så jeg får et underarray for hver dag altså så det ligner noget ala følgende:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Eller nogen der kunne refere mig til en kanon guide på regular expressions eller anden måde at lave den her ordning på?
Nogle eksempler ville være rigtigt meget værd :P

Med venlig hilsen
Buch

Indlæg senest redigeret d. 16.03.2010 14:01 af Bruger #13723
Synes det lyder en smule skørt at din DOM fjerner HTML. Men her er javascript udgaven af det du bad om, du skal se under //LÆSER kommentaren for regular expression burde de selv kunne konvertere det til PHP.
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

I øvrigt er den htx side du linker til i din profil rimelig ulæslig i min FF, noter de danske bogstaver, eller manglen på samme.
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 16.03.2010 18:46 af Bruger #5620
TUSIND Tak for hjælpen, og ja er godt klar over det med læsbarheden, men det er fordi jeg har kæmpe bøvl med min encoding, fordi hvis jeg sætter det hele til UTF8 kan jeg ikke bruge rawurlencode og få det rigtige output jeg skal bruge.
Men tusind tak for hjælpen :D

t