mail funktion hjælp

Tags:    php

Har lavet denne mail funktion, som jeg ikke kan se nogen fejl i, men denne sender ikke mailen afsted.. noget som jeg har misforstået? eller kan det bare være 1g0.dk, der ikke understøtter sådan en funktion?

mail1.php:
Fold kodeboks ind/udKode 

mail1.htm:
Fold kodeboks ind/udKode 

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du betaler for 1go (da der åbenbart stadig er nogen som har gratis) og gerne vil holde det billigt.

Så er http://mlhosting.dk?ref=dicm.dk eller one.com de billigste.

Som gratis host, kan enhver anden bruges bedre end 1go. Har selv haft 1go og efter 3år var der simpelthen så mange fejl at jeg opgav at klage.

Jeg kan foreslå dig http://unoeuro.dk
Nogle vil nok mene at de er lidt halvdyre, i forhold til hvor meget plads man får på selve webhotellet, men du får altså fri database+mail plads, samt du får en super support og kanonoppetid.
Derudover har de et kontrolpanel der fungerer super godt.

Funktionen virker fint nok hos mig. Så ikke din kode det er galt med.

"Personlig kommentar"
1go? Det mener du vel ikke?
*Please skift til noget andet*

hvad kan du anbefale?

whitehat er vidst fyldt op eller noget andet er galt med deres system.. får i hvert ikke nogen registreringsmail når jeg prøver at oprette mig der..

man kan stadig oprette sig som gratis.. har selv en gratis bruger.. men de to betalngs webhoteller du nævner er de bedste ? havde selv overvejet cliche.dk.. det lød heller ikke dårligt.. Men vil hellere have noget stabilt og betale lidt ekstra i stedet for et billigt sted proppet med fejl og mangler

De bedste er det nok ikke, de to jeg nævnte, også svært at vide hvem er bedst :) .
Men jeg er ihvertfal tilfreds med mlhosting til mine domæner. Flyttede fra one fordi de ikke ville ændre serveren tilbage til en instilling som gjorde at nogle af mine scripts ikke virkede mere.

tak for hjælpen.. har lige oprettet mig på unoeuro da det lød mest fornuftigt .. ved ikke om i samle på pointene, men i får dem i hvert fald :)

hmm.. det der mail script virker ikke?? Men tidligere scripts, som ikke virkede på 1go.dk, virker da nu..

Men ang. det mail script. hvad kan man gøre..? den kommer ikke med fejlmeldinger. Modtager bare intet på min mail

Det fejler intet fra 1GO - men, jeg har flere website hos dem og de virker alle.
Jeg har tidligere været ude for samme problem 2 gange inden for 10 år - det er normalt rettighederne på filen der er problemet - så du skal nok se efter atribbutterne, så filen får fuld rettigheder.
Din kode er der ingen fejl i.

t