Held og lykke med projektet. Det er en størrere opgave at lave så stort et projekt! Har du nogle ideer til hvordan du vil lave din side speciel? Den skal have andre ting som twitter og facebook ikke har! Du skal også tænke på hvor store mål du sætter dig. Jeg ved fx at facebook har omkring 1000 medarbejdere. Udover alt det skal du også tænke på support af dine brugere. Efter siden er færdig er det et kæmpe arbejde at administrere siden. Overvej eventuelt at lave et bruger-support team, som udelukkende svarer på emails.
Venlig Hilsen Søren Qvist
Hej Søren,
Tak for dit gode indlæg!
Du har ret i det bliver en stor opgave, så det handler i det store hele om at få det meste basale på plads og så bygge på efterhånden som brugerne tester siden af. Jeg er stor fan af at lade brugerene være en del af at bygge platformen ved at lade spørge dem og lade dem bestemme hvad de har brug for. I sidste ende er det jo dem der skal bruge den og ikke mig.
Så det handler om at fokusere på det vigtigste og komme i gang.
der vil være features som hverken facebook, twitter ect. ikke har, konceptet er også et lidt andet end hvad vi tidligere har set.
Det er en super spændende process og der er som du rigtigt nok hentyder til massere at se til.. men det er så spændende, sjovt og utroligt udfordrende at få tingene til at spille og rent faktisk lave en god forretning ud af det!
God weekend til alle
Indlæg senest redigeret d. 05.03.2010 18:05 af Bruger #14803