sikker at side kun vises i den korrekte frames

Tags:    javascript

hvordan er det lige man gør, kan ikke huske det
men jeg har en side jeg ikke vil ha at den vises selvstændigt,

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Eller mener du at du gerne vil sikre dig at den side som du åbner i din iframe ikke må kunne vises selvstændigt uden at det er i en iframe?

Du kan godt forhindre det med Javascript så vidt jeg ved - jeg ved dog ikke hvordan - men folk kan jo snildt slå javascript fra.

Du skal overveje hvor mange der har lyst til at "snyde" dig, og prøve at få vist siden selvstændigt, og hvad de kan få ud af det, og hvad skade det gør på dig.

hvordan er det lige man gør, kan ikke huske det
men jeg har en side jeg ikke vil ha at den vises selvstændigt,

brug
<a href="side" target="dit_frame_id">fisk</a>

Du kan godt forhindre det med Javascript så vidt jeg ved - jeg ved dog ikke hvordan - men folk kan jo snildt slå javascript fra.

Du skal overveje hvor mange der har lyst til at "snyde" dig, og prøve at få vist siden selvstændigt, og hvad de kan få ud af det, og hvad skade det gør på dig.

he he det er bare fordi jeg ikke kan holde tanken ud ... hvis der er nogen der loader siden uden for ramme sættet får den en masse grimme sql advarsler

Det giver ikke mening at serveren brokker sig fordi clienten ser noget andet? Er det så ikke nærmere din bagvedliggende kode du skal kigge på?

Det giver ikke mening at serveren brokker sig fordi clienten ser noget andet? Er det så ikke nærmere din bagvedliggende kode du skal kigge på?

hmmm... tror du har ret er gået igen med at lave det om. frames er jo nok også i bund og grund noget
lo...

Ja, det tror jeg er en god idé. Hellere genindlæse hele din side, og så lave den lettere så det ikke tager så lang tid :)

t