Det jeg skrev var faktisk helt gennemført til at finde det rigtige sted i en HTML tekst at bryde.
Tæller i tæller alle karakterer i strengen.
Tæller j tæller karakterer i strengen når inTag var false.
InTag sættes til true når den møder < og false når den møder >, j skal selvfølgelig ikke tælle < eller > med heller.
Når j er lig med 300 tages de i første karakterer af strengen.
Hvis på nogen måde kan for den kode til at stoppe inde i et tag <br/> vil jeg give dig ret i at det ikke var gennemført indtil da vil jeg påstå at det var.
forclose var inlysende nok en skrive fejl, skulle have være force close eller bare close alle åbme tags. Jeg skrev intet om hvordan han gjorde det, antog der muligvis var en eksisterende løsning.
ellers er det vel igen ikke så svært at lave en reg exp der fanger aller <TEXT...> og alle </TEXT...> så det jo bare et spørgsmål om at gennemløbe den liste for hver <TEXT put text på en stack for hver </TEXT tag den tilsvarende <TEXT af stakken og pop <TEXT fra stakken. Hvis stakken ikke er tom skriver append </TEXT til teksten for hvert element i stakken.
Antager at html var valid i den originale tekst til at begynde med.
Til den original poster så vil det her altid fejle:
var desc = '<DIV CLASS="Description_Productinfo">EOS 50D's 15,1 MP CMOS sensor og DIGIC IV processor s
læg mærke til 50D's ' tegnet vil bryde din javascript streng.
Indlæg senest redigeret d. 18.02.2010 21:06 af Bruger #5620