Åbne ny side uden titlebar problemer.

Tags:    javascript

Jeg vil gerne åbne en ny side uden titlebar.

Jeg prøver med script:

<button onClick="window.open('touch.php', 'touch', 'menubar=no, toolbar=no, status=no, location=no, titlebar=no')">Start Touch Screen</button>

Selv om jeg har statement: "titlebar=no" vises titlebar alligeve i Internet Explore 8.

Jeg skal bruge det til en touch skærm hvor vinduet ikke må lukkes. Jeg kan opnå funktionen ved at trykke F11, men jeg vil gerne have det automatisk.

Det er ikke muligt at fjerne titlebaren. Muligvis kan du bruge fullscreen=yes, og du behøver i så fald ikke alle de andre noget=no, men det afhænger af om sikkerhedsindstillingerne tillader det, og jeg er ikke sikker på om nyere udgaver af IE stadig tillader det.

Jeg vil anbefale at du i stedet for at åbne et nyt vindue, beder brugeren om selv at sætte browseren i full screen mode.

Men det lyder lidt som om hjemmesiden udelukkende er til et setup, hvor du selv har kontrol over systemet. I så fald vil jeg anbefale at du i stedet installerer en Kiosk Mode add-on til din browser.

fullscreen = { yes | no | 1 | 0 }
Specifies whether to display the browser in full-screen mode. The default is no. Use full-screen mode carefully. Because this mode hides the browser's title bar and menus, you should always provide a button or other visual clue to help the user close the window. ALT+F4 closes the new window.

Internet Explorer 7. A window in full-screen mode does not need to be in theatre mode.

Prior to Internet Explorer 7 a window in full-screen mode must also be in theater mode (channelmode).

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms536651(VS.85).aspx

Indlæg senest redigeret d. 16.02.2010 15:44 af Bruger #5789
t