Mine side, samt omkring 6 af mine kunder benytter one.com og er nu ganske tilfredse med dem. Samtlige sider virker meget stabile og har nu kun oplevet ordenlig service. Så syntes nu ikke du nødvendigvis bør holde dig fra dem.
Her følger et lille udsnit af alle de problemer jeg har haft med one.com:
- en dag browser jeg ind på min side og ser at den er suspenderet, både på www og ftp. jeg har ingen varsel fået derfor. en email til supporten afslører - efter 3 dages ventetid - at det skyldes at jeg har en forældet version af phpBB liggende derpå, og at jeg skal opgradere den for at få fjernet suspenderingen. Hvordan forventer de at jeg skal opgradere noget som helst uden ftp-adgang, og uden at de henvender sig om at jeg mangler at opgradere?
- min side er ikke tilgængelig - med 10 minutters mellemrum på ulogiske tidspunkter(spidsbelastede tidspunkter såvel som kl. 3 om natten) forsvinder siden og bliver en blank side i firefox, opera mv. - bortset fra i Internet Explorer, hvor jeg får en fejlmelding om at siden ikke kan findes. Dette skriver jeg til supporten - der øjeblikkeligt lukker sagen med forklaringen: "vi supporter ikke firefox"
- ovenstående forbliver et problem i ugevis, og jeg sidder dagligt og prøver at få supporten til at hjælpe mig. svaret er enten at det kan de ikke lige svare mig på, eller også er der et højt PHP-load på et andet webhotel på min server, som de nu har suspenderet - men problemet fortsætter ufortrødent 10 minutter senere. Supporten kan dog bekræfte at det ikke er loadet på mit eget webhotel der genererer uhensigtsmæssigt meget load.
Det er ganske enkelt hverken acceptable service eller professionel support. One.com er til at lukke op og skide i, og fandme om jeg rører ved det firma nogensinde igen.