Kreditkort / pbs hvordan?

Tags:    php

<< < 12 > >>
er der ikke en der kan fortælle mig hvordan man får lavet kreditkort betaling på sin side ... hvilke krav har pbs til programering o.l er der nogen steder der er noget dokumentation til en kreditkort opsætning ????????? jeg er helt på bar bund og har aldrig prøvet det før, men en gang skal jo være den første :S

13 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har ikke helt tjek på det, men tror det kan blive problematisk hvis man selv skal programmerer det. Derfor tror jeg ikke man kan, og derfor er det nok sådan at du skal være kunde hos en side der kan gøre det for en.
Men prøv eksempelvis paypal:
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_home-merchant&nav=2

er der ikke en der kan fortælle mig hvordan man får lavet kreditkort betaling på sin side ... hvilke krav har pbs til programering o.l er der nogen steder der er noget dokumentation til en kreditkort opsætning ????????? jeg er helt på bar bund og har aldrig prøvet det før, men en gang skal jo være den første :S

Benyt dig af en udbyder som ewire.dk, dibs.dk, freepay.dk eller paypal.com. Udvikling af egen løsning af tidskrævende og hård for pengepungen. Løsningen skal certificeres af pbs og sikkerheden skal være i top.

Evt. tjek om din webhost har nogle samarbejdsaftaler?

Benyt dig af en udbyder som ewire.dk, dibs.dk, freepay.dk eller paypal.com. Udvikling af egen løsning af tidskrævende og hård for pengepungen. Løsningen skal certificeres af pbs og sikkerheden skal være i top.

Vi har kodet vores egen løsning op imod PBS på www.komogvind.dk, og det er ikke en opgave man bare sådan lige løser...plus man skal leve op til PCI kravene.

Tag et kig her: http://www.pbs.dk/da/produkter/pbs-epayment/fakta-og-fordele/Pages/default.aspx

Det er nok det nemmeste, men ellers har PayPal også en løsning.

Har du noget med www.komogvind.dk at gøre?

Det nemmeste er at bruge PayPal, men der kan du ikke få dankort-betaling. For at få dankort-betaling skal du have en indløsningsaftale med pbs, og det er halvdyrt.

Det er ikke specielt besværligt at få dankort-betaling på sit site. En alm. webshop bruger somregel en betalingsgateway fra dibs, freepay, quickpay, wannafind etc. Søg evt. på google efter betalingsgateway. Ud over dette kræves en indløsningsaftale med PBS. Jeg kan ikke huske hvad den koster, men mener det er et par tusinde om året. Men ring evt. til PBS eller en udbyder af betalingsgateway, de kan forklare hvordan det hele fungerer.

Som skrevet tidligere, skal du ikke kaste dig ud i at lave din egen betalingsgateway. Brug istedet en af de mange udbydere der er.

Som regel vil man ikke kode sit betalingssystem selv, da dette kræver enormt mange godkendelser og valide certifikater.
Derimod kan du få tilpassede løsning i større eller mindre grad.

Som Theis nævner, paypal. Men også det danske freepay.

Søg på nettet - der findes mange muligheder ;)

Vi har kodet vores egen løsning op imod PBS på www.komogvind.dk, og det er ikke en opgave man bare sådan lige løser...plus man skal leve op til PCI kravene.

Tag et kig her: http://www.pbs.dk/da/produkter/pbs-epayment/fakta-og-fordele/Pages/default.aspx

Det er nok det nemmeste, men ellers har PayPal også en løsning.

Har du noget med www.komogvind.dk at gøre?

Ja, jeg arbejder der

Ja, jeg arbejder der

Okay..

I har et forholdsvist alvorligt sikkerhedshul ;)

Ja, jeg arbejder der

Okay..

I har et forholdsvist alvorligt sikkerhedshul ;)

aha...definér "forholdsvist alvorligt"

<< < 12 > >>
t