Jeg mangler din hjælp!

Tags:    php

Hej alle :)
Jeg er en ung studerende, som har en middel stor side. Jeg har valgt, at jeg skal have lavet en pointshop del på siden. Problemet er bare, at jeg aldrig har arbejdet med dette før.

Derfor kunne det være dejligt hvis der er en enkelt, som vil hjælpe mig igang over MSN eksempelvis omkring hvordan et pointsite er bygget op / fungerer..

Håber jeg hører fra dig! ;-)

Definer middelstor.

Er det mod betaling?

Hej Nicolas.

370 medlemmer, ny startet side.
Nej, der er ikke som sådan noget programmering i det. Det eneste der er i det er, at jeg skal en have venlig sjæl til at fortælle mig lidt omkring hvordan man opbygger et pointsite (Ikke et advanceret et).

Jeg er student, så pengene hænger ikke på træerne ;-)

Hvordan vil du have lavet point systemet?, altså skal det tildeles på posts, skal det være andre som kan tildele personer point etc

Indlæg senest redigeret d. 02.02.2010 10:28 af Bruger #10325
Det eneste jeg skal have hjælp med er, at finde ud af hvordan euroads/IQmedier/AffiliateMikkelsen's PNI systemet fungerer og hvordan det skal sættes op ;)

Ingen der vil hjælpe med at forklare lidt omkring PNI eller kender nogle gode tutorials omkring opsætning af sådanne systemer?

Jeg har skrevet en besked til dig over mail systemet :)?

Indlæg senest redigeret d. 03.02.2010 12:37 af Bruger #13210
@Rune Jeg er ikke interesseret i en "bytte" aftale, da jeg simpelthen ikke har tiden til at være med til at udvikle et CMS fra bunden, beklager ;)

Hej,
ok men nu har jeg sådan set udviklet det færdig det er ren og skær plugins jeg havde tænkt mig til det, eks. det som du har brug for. Angående det, hvilke selskaber har du kontaktet? Euroads eller?
Firmaet skal nemlig fortælle dig hvordan deres system fungere ellers vil jeg råde til at forsøge at overtale dem til at du laver det for dem. Fordi at det er enormt usikkert det system som køre lige nu hos diverse pointshops.

Indlæg senest redigeret d. 04.02.2010 08:51 af Bruger #13210
t