Aha, og den slags vælger de altså at gøre uden at informere kunderne først..
Tvivler på at du har læst artiklen.
Jeg var igennem til chat support 3 gange, hvor jeg ikke mere end lige havde skrevet at jeg ikke kunne modtage e-mails før jeg fik et automatiseret svar: "vi kan se at din hjemmeside ikke er tilgængelig.. bla bla bla.. jeg forlader nu denne chat"..
Med 700.000 kunder med fejl, kan du ikke forvente andet end et standardsvar. Ærgeligt at du kan gengive den udfra en negativ helhedsoplevelse.
Ikke noget med at fortælle at de er igang med at installere en switch, eller hvad der egentligt er sket, og forud for denne opgradering har vi heller ikke modtaget noget information.
Det er en løbende opgradering, som er sket i en periode over ½ år. Jeg tvivler på at nogle virksomheder, gør et nummer ud af at oplyse deres kunder om det. Fejlen skyldes ikke en ny switch, men en pludselig hardwarefejl i en _relativ_ ny switch.
7½ timer senere lykkedes det mig så ENDELIGT at få mine e-mails igen.
En ting er helt sikkert efter denne oplevelse - jeg er nu 100% færdig med at bruge one.com selv, og også færdig med at anbefale det til nogen som helst ;-)
7½ time er igen rimelig kort tid, i forhold til den pris man betaler. Ud fra hva jeg kan læse om deres udstyr, har jeg en idé om, at de ikke bare lige sender en praktikant ned i T. Hansen efter en ny.
Edit: Med 700.000 sites nede, finder jeg det forbløffende positivt at du formår at komme igennem til supporten 3 gange på 7½ time.
Indlæg senest redigeret d. 01.02.2010 19:45 af Bruger #955