PHPPROBID kan jeg slå fra/fjerne ikke bruge PROXY BID funktionen? Please b...

Tags:    php

Hej jeg har en phpprobid installation som virker meget fint, men jeg vil meget gerne slå proxy bud funktionen fra, sådan at alt kører på stadard bud. Jeg vil gerne have jeg kan placere bud og hvis budet er højere end start og/eller ektuelt bud så skal mit indtastede bud bruges og ikke blot dække det nuværende bud, altså uden at bruge den proxu funktion..

Jeg ved denne proxy funktion er veldig smart, men jeg ønsker brugeren sætter et bud som bare skal være højrere en start eller nuværende bud og det så er det beløn han/hun indtaster som vises som det aktuelle bud. Med proxy tager den bare og byder minimum budet.

Kan nogen please hjælpe meg med dette, enten ved noget i administration eller i databasen/koden.

Jeg har virkelig fået alt til og køre så fint, men denne del kan jeg ikke lige få til at virke

Alt hjælp er så utrolig velkommen

På forhånd tak

Lars Gravesen

Nu ved jeg ikke hvor udbredt phpprobid er, men jeg tror ikke chancen for, at du finder nogle her der har meget erfaring med det er ret stor.

Følger der ikke noget support med når man køber det? ellers er der også et forum her: http://www.phpprobidforum.com/forum/ hvor jeg tror chancen for at få hjælp er større.

t