Programmør søges!

Tags:    snak

<< < 12 > >>
Jeg er igang med at få en radio op og jeg har udstyret osv. men så kan jeg ikke finde ud af at programmere et site så jeg laver det sådan at i kan prøve at imponere mig med nogle eks. vinderen bliver min programmør og for 4000 kroner.

Radio hedder SpeedRadio jeg har ikke købt domæne endnu venter til i har prøvet at trylle :)

14 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ved jeg ikke jeg dropper projektet har fundet en god ven som laver Iphone spil så jeg vil hjælpe ham istedet for :)

jeg er opsat af projektet

Tydeligvis betyder dette noget andet, end hvad jeg havde forstået. :)

Held og lykke ...

jeg var opsat men nu da jeg skal være Medejer af en 2D chat og skal udbikle spil til Iphone har jeg ikke tid til det mere :)

Daniel kan skam gøre det ganske gratis. At udbyde radio er ikke ens betydende med at det er musik som han ønsker på kanalen. Hvis han har for tanke at sendefladen udelukkende er programmer/indslag som udelukkende er af egen produktion, behøver han ikke godkendelse fra andre end ham selv.

Hvis det skulle ske at der skulle snige sig et enkelt stykke musik med i sendetiden, skal han bare sørge for selv at have skrevet værket. Så er det ham frit for at udbyde og fremføre det for hvem han har lyst til..

Glæder mig til at høre noget originalmateriale :D

<< < 12 > >>
t