Programmør søges!

Tags:    snak

<< < 12 > >>
Jeg er igang med at få en radio op og jeg har udstyret osv. men så kan jeg ikke finde ud af at programmere et site så jeg laver det sådan at i kan prøve at imponere mig med nogle eks. vinderen bliver min programmør og for 4000 kroner.

Radio hedder SpeedRadio jeg har ikke købt domæne endnu venter til i har prøvet at trylle :)

14 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du mener altså er at udviklere er til for at kappes om at imponere dig, og får småpenge til gengæld hvis de "vinder" at arbejde for dig? Det må da være din spøg :)

For 4000 får du ikke engang et halvt site. Det virker ikke seriøst at man skal konkurrere for at imponere dig - som jeg læser det er det dig der har brug for en udvikler - udviklerne klarer sig vist godt uden dig. Så dit udgangspunkt er vist ikke så godt at det gør noget.

Men hvis du tre-fire dobler beløbet kan du bare sige til

Jeg er igang med at få en radio op og jeg har udstyret osv. men så kan jeg ikke finde ud af at programmere et site så jeg laver det sådan at i kan prøve at imponere mig med nogle eks. vinderen bliver min programmør og for 4000 kroner.

Radio hedder SpeedRadio jeg har ikke købt domæne endnu venter til i har prøvet at trylle :)

Godt at afsløre dit projekts navn.. Og gøre opmærksom på at du ikke har købt domænet.. xD

Så kan du lægge de 4000 til side, til overtagelse af domæne fra en haj..

Finder på et nyt navn til Radioen og sitter den nye pris til 20.000 kroner ( da jeg snart for løn ) jeg er opsat af projektet og jeg har altid mulighed for at sælge det igen =

Finder på et nyt navn til Radioen og sitter den nye pris til 20.000 kroner ( da jeg snart for løn ) jeg er opsat af projektet og jeg har altid mulighed for at sælge det igen =

aha...den 14 årige får snart løn, så han kan betale 20.000 istedet for 4.000. Tror jeg ville vælge at se pengene, før jeg viste mit bidrag.

aha...den 14 årige får snart løn, så han kan betale 20.000 istedet for 4.000. Tror jeg ville vælge at se pengene, før jeg viste mit bidrag.

FAR? Kan jeg få flere lommepenge? Jeg skal betale KODA afgift!
;)

i er så sjove haha men hvis i er ligeglade så lad vær ? har allerede 2 personer igang så hvis i er ligeglad så skrid gider ikke bruge min tid på jer jeg har andet at lave :)

i er så sjove haha men hvis i er ligeglade så lad vær ? har allerede 2 personer igang så hvis i er ligeglad så skrid gider ikke bruge min tid på jer jeg har andet at lave :)

Beklager, men dit projekt virker ikke troværdigt. Dit forsøg på at hyre programmør virker amatøragtigt, med en konkurrence der er baseret på at imponere dig ud fra nogle ikke definerede faktorer. Hvorfor ikke bruge kræfterne på at udvikle direkte på det endelig produkt?

Tidsspild er spild af min tid :)

Ps. Seriøst husk kontrakten med KODA, det kan blive dyrt at lade være. Desuden check at din internet udbyder er med på legen, hvis du nu skulle få mere end 2 lyttere :)

Indlæg senest redigeret d. 27.01.2010 19:53 af Bruger #955
har haft en gratis radio der havde jeg over 35 lyttere så tror nu godt den kan :)

Hvor mange kroner koster det i KODA afgifter om dagen når man har 35 lyttere?

<< < 12 > >>
t