Vis/Skjul

Tags:    java

Hej,

Jeg har dette php script:
Fold kodeboks ind/udKode 

Dette er mit javascript:
Fold kodeboks ind/udKode 

Problemet ligger i at når jeg trykker så den skal vise det usynelige så er det kun et af linksne der bliver synlige. Dvs. er der to links som skal være synlige er det kun det første der bliver det. Hvad er der galt? :O

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan gætte mig frem til den ikke gør det ønskede men hvad sker der i stedet?
Vil også gerne se siden efter den er blevet kørt gennem php.
Hvad har det med Java at gøre?

Indlæg senest redigeret d. 25.01.2010 19:07 af Bruger #14645
Okay. Prøver lige at rette i dit script så :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Kan godt være fordi jeg ikke er så meget inde i php at jeg ikke lige kan se det udfra koden, men du snakker om en "den" og "linksne". har ingen ide om hvad du mener.

Vis du nu skrev hvad koden burde gøre og hvad den gør istedet for, kan det være der er flere der kan hjælpe. Desuden er posten skrevet i det forkerte forum.

Java er IKKE det samme som javascript.

Indlæg senest redigeret d. 25.01.2010 19:06 af Bruger #13669
Hej,

Ja nu har jeg lavet alt om til ren html:
Fold kodeboks ind/udKode 

Script er taget fra en hjemmeside. Men det der sker er at når man klikker på link om at den skal vise begge divs (agent99) men den viser kun den ene af dem :)

Jeg går ud fra at du bare vil have at du kan vise og skjule noget kode ved at trykke på et element eller link :)

Javascript
Dette script finder ud af om et element har display stylet none eller block, for at finde ud af om det skal vises eller skjules.
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Nu kan du bruge f.eks. div-tags med display-style for at vise eller skjule hvad der er mellem <div> </div>

HTML
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Når du trykker på knappen bliver den skjulte tekst vist, fordi display bliver sat til at være block istedet for none.

Taget fra Just-Stuff.dk

Indlæg senest redigeret d. 27.01.2010 22:08 af Bruger #13363
Hov troede jeg havde posted dette:

Den skjuler kun en enkelt div. Vil have den til at skjule dem alle :)

Så er der bare at lave flere divs med det id der bliver vist eller skjult :)

Nej det er lige netop det der ikke sker desværre :/ og faktisk så det der skal skjules er <li> punkter :)

Hej,
Jeg vil helst have undgået at gøre det på den måde men kan godt se det er den eneste måde at gøre det på tak for hjælpen :)

Har selv et dropdown-menusystem hvor jeg er blevet nød til at gøre det på den måde. Synes også at det virker sådan lidt underligt at gøre det sådan. Men hey, det virker :P

t