Som Morten synes jeg også at der mangler noget, som fortæller den besøgende hvad formålet med dette site er.
Du skal have Hr Hinz til at udarbejde en tekst på 15-20 ord der beskriver hvad han tilbyder / hvem han er / hvad han gør.
Personligt synes jeg ikke at det gør noget hvis det "er lidt amerikansk" (her tænker jeg på de pompøse slagord man godt kan forbinde med amerikanske firmaer), og denne skal du så have indarbejdet i designet så det træder frem.
Det kunne man gøre ved at tilføje en horisontal bjælke i toppen i en dybere farve (mørkeblå af en art) og så rykke logoet herop sammen med teksten.
Man kunne også vælge at flytte logoet "ud over kanten" således at den øverste 1/4 af logoet er væk / ikke synligt.
Den tekst der beskriver ham / hans arbejde kunne så være et billede, og på den måde kunne man indarbejde en anden skrifttype (Ja, jeg ved at det ikke er så SEO-venligt, men altså
).
Og den blå nuance er fed, så den synes jeg ikke at du behøver at ændre - men du bør (i mine øjne) have en tredje farve med for at give det blå / hvide noget modspil. Det kan være overskrifter i en anden farve (orange måske) eller forskellige lysegrå detaljer.
Veerle fra douh.com har kreeret
dette site, og hun gør rigtig godt brug af grå skygger / detaljer, og jeg tror at dit site ville udstråle kvalitet / færdigt produkt i højere grad, hvis du kunne inkorporere samme type detaljer.