Delphi 2005 PE

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Jeg var lige inde på Borlands side og så at man kunne få en registrerings key til Delphi 2005 PE. Så ville jeg gå ud fra at man også kan få programmet Delphi 2005 PE. Men hvor? Noger der ved hvordan man kan få fat i det?







-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------



14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg var lige inde på Borlands side og så at man kunne få en registrerings key til Delphi 2005 PE. Så ville jeg gå ud fra at man også kan få programmet Delphi 2005 PE. Men hvor? Noger der ved hvordan man kan få fat i det?







-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------


Jeg tvivler på at det kan fås i de danske blade endnu ! Iflg. Borland er det kun udvalgte blade!

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



STOP STOP! ahhhh!
Jeg informerer dig bare over at du ikke skal hente delphi 2005 et eller andet mærkeligt sted... Du skal købe delphi 2005 hos borland.com som du selv sige... Men du skal jo også sætte din cd-key ind et sted, så du kan bruge delphi 2005... Så siger jeg at man bare skal skrive sin cd-key i demoen...

Forstår i... Det er ikke ulovligt... Jeg fortæller bare hvad der nok er meningen!
Og chadi... Jeg bruger ikke delphi 2005, og hvis min pc kunne ville og så hurtigt efter slette det, da jeg gerne vil kunne lave mine programmer i 7'eren!


Er jeg helt umulig at forstå?



Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz



Har delphi 2005 PE! (ikke lovligt). Virker bare ikke på min langsomme computer...

Men det jeg gjord var at jeg hentede demoen på borland.com og efter installationen beder den om cd-key hvis man har den. Hvis man skriver den har man adgang til det!



Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz



Har delphi 2005 PE! (ikke lovligt). Virker bare ikke på min langsomme computer...

Men det jeg gjord var at jeg hentede demoen på borland.com og efter installationen beder den om cd-key hvis man har den. Hvis man skriver den har man adgang til det!



Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz


Shafh, jeg er ret sikker på at ideen med Udvikleren IKKE er at fortælle andre, om de ulovligheder man har gjort, og slet ikke hvordan !

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



1. Man kan ikke downloade en demo af 2005 PE. Men 2005 Architect.
2. Hvordan kan man have en ulovlig udgave af et program der er gratis?





-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------



1. Man kan ikke downloade en demo af 2005 PE. Men 2005 Architect.
2. Hvordan kan man have en ulovlig udgave af et program der er gratis?





-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------


Shafh har selvfølgelig hentet Architect, det er klart som blæk i brunsovs, men det er BESTEMT ikke gratis ;)

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



The-freak... Det er heller ikke det jeg gjord!

Jeg sagde at man kan skrive sin cd-key i delphi 2005 demoen! Så kan man jo sagtens købe cd-keyen og så indsætte den i demoen. Ganske lovligt!
Det jeg har gjord er godt nok ulovligt, men jeg opfordre ham da også bare til at køber det og bruger min metode!

Decko... Jeg mener det var dig som gav mig en html side som fortalte om delphi 2005, og at man kunne klikke på en knap for at prøve... Kig der :D . Har den ikke mere da det jo ikke virkede!


Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz



Ved godt jeg kan få demoen og cracke den. Men jeg vil ikke snyde Borland for deres rigtig gode programmer så de lægger meget vægt på at lave.





-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------



The-freak... Det er heller ikke det jeg gjord!

Jeg sagde at man kan skrive sin cd-key i delphi 2005 demoen! Så kan man jo sagtens købe cd-keyen og så indsætte den i demoen. Ganske lovligt!
Det jeg har gjord er godt nok ulovligt, men jeg opfordre ham da også bare til at køber det og bruger min metode!

Decko... Jeg mener det var dig som gav mig en html side som fortalte om delphi 2005, og at man kunne klikke på en knap for at prøve... Kig der :D . Har den ikke mere da det jo ikke virkede!


Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz


Pas på Shafh - De er efter dig! ... ;)
________________
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959




lol da Chadi :P

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



<< < 12 > >>
t