CodeIgniter og One.com?

Tags:    php

Hej Udviklere,

jeg sidder og arbejder på en hjemmeside til en live rollespils gruppe under Kolding RF, og til dette formål bruger jeg CodeIgniter. Jeg startede med at bruge dinhost.net, for at teste det og har sidenhen flyttet til vores egen host adien.koldingrf.dk (One.com, og nej jeg har ikke foretaget valget). Nu er min side engang i mellem begyndt at komme med internal error (500), og under spilledere og jeg kan ikke se hvad der skal være galt. Det er først kommet efter skiftet til One. Inden jeg poster kildekoden vil jeg gerne have en bekræftelse om i også ser dette.

http://adien.koldingrf.dk/index.php/gamemasters/

Mvh Martin

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2010 20:41 af Bruger #6559
5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
internal error 500 plejer som regel at komme, hvis webserveren er konfigureret forkert - oftest vil det være hvis du fx har forkert syntax i din .htaccess fil eller lignende.

det eneste jeg ser på det link er en blank side (Firefox).

Jeg kan slet ikke få forbindelse til serveren.

internal error 500 plejer som regel at komme, hvis webserveren er konfigureret forkert - oftest vil det være hvis du fx har forkert syntax i din .htaccess fil eller lignende.

det eneste jeg ser på det link er en blank side (Firefox).

Jeg har nemlig ikke sat nogen .htaccess fil overhovedet. Det undrer mig nemlig.

Umiddelbart så virker siden når jeg udkommenterer følgende funktion i gamemasters_model og fjerner kaldet til den.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Fandt fejlen selv. Der manglede et `;` efter return meddelsen. Desuden har jeg slået error messages til nu, under One's kontrolpanel.

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2010 21:02 af Bruger #6559
t