Flashplayer kodning hurtigt hjælp. 200p

Tags:    programmering

Hej Udviklere

Jeg er igang med at lave en hjemmeside i Dreamweaver. Også har jeg trykker Insert > SWF.
Også har jeg tilføjet filen som viser knapperne det vil sige Lyd, Play,Stop,Hvor lang filmen er og fullscreen. Men jeg kan ikke rigtigt få den til at afspille en video. Og jeg har enda Conveteret videoen til swf, så jeg var sikker på at, den kunne køre den.

Jeg giver jeg lige koden.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har lidt på fornemmelsen at det er der hvor der står "Movie" Men hvis jeg indsætter en SWF Movie der, så vil den ikke vise komponenterne.

Problem: Kan ikke få den til at afspille en video. Nu har jeg fundet ud af at afspille en video, men så er komponenterne væk. Nogle der kan hjælpe?

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Mvh. Jeppe

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2010 17:19 af Bruger #15623
4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Jeppe,

Det er ikke alle de features som virker med swf filer (i min test browser).

Jeg vil anbefale dig at prøve video i videoformater for fulde options.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Jeppe
Når du skal afspille din video i flash(swf), skal du så ikke bruge flash-video? .flv?
Du kan også vælge at kode din helt egen video player i flash. Der er en udemærket video tutorial på gotoandlearn.com
Venlig Hilsen Søren

Har du husket at uploade selve playeren til serveren? I Dreamweaver gemmern den jo playeren som en seperat fil et eller andet sted i din side, som du skal huske at uploade ;)

Hej Jeppe,

Det er ikke alle de features som virker med swf filer (i min test browser).

Jeg vil anbefale dig at prøve video i videoformater for fulde options.

Med venlig hilsen
Ieet

ok

t