Hjælp til Pointsite

Tags:    php

Hej :)
Er gået igang med et pointsite, men er gået lidt død der hvor brugeren skal modtage penge...

Hvis nu en bruger klikker på en kampagne fra f.eks euroads. Hvordan kan jeg så gøre, så når han har udfyldt det hele og sendt det ind. Så skal han have det antal penge som kampagnen er værd?

Det var sådan set det hele ;)

Hvis der evt. er nogle som har lavet sådanne sider forstå de nok lidt bedre hvad jeg mener :)

Du sætter bare pengene ind på hans bank-konto !!!

Beklager det flabede svar, men det er utroligt svært at vide noget om dit setup, når du beskriver det så vagt som du gør fx.

Hvordan kan jeg så gøre, så når han har udfyldt det hele og sendt det ind

Prøv at være lidt mere specifik omkring hvad dit konkrete problem er.

Det har intet med penge at gøre det her :)
det har noget med euroads' PNI system at gøre.
Er der nogle som ved hvordan det fungerer?

Som Brian også skriver i overstående kommentar, skal vi at vide mere omkring det konkrete problem før vi kan give dig evt. hjælp...

Du kan evt. lægge noget kode eller links, hvilket vil gøre det noget nemmere også.. :)

Du bliver nød til at ligge noget mere info ind og jeg har lavet det før, du kan skrive over mail til mig. Men skal lige siges at deres system er ALT ANDET END SIKKERT! Det er alt for let at misbruge og snyde sig til point syntes du skal finde anden partner :) Ellers skal du have folk ansat til at finde ud af om folk snyder. Jeg kan godt lave noget der er mere sikkert men det tager tid.

@Rune: Det eksempel jeg postede er jo heller ikke færdigt. Det er blot noget kode til at teste som en start. Er udemærket klar over, at den ikke er sikker på nogen måde...

Det jeg mente var bare at euroads som partner er usikker de har for mange huller i deres system så du kan snyde sådan at det ser ud som om du har lavet reklamen men det har du i virkeligheden ikke. Du kan jo sige, angående pengene, at folk skal samle for x kr før de kan få dem udbetalt. Så kan du så via en pbs api sende penge til en konto som de skal oplyse?

t