hjælp søges af jagtoasen.dk

Tags:    html css

Hejsa jeg har ingen/ meget lidt forstand på html, kan sagtens ligge det op på min side, men så er vi vist også ved at være der, jeg har 2 problemer jeg bør ( skal ) have løst, det første er.

Jeg mangler en drop down meny til min hjemmeside, det skal være samme menu men i 3 forskellige farver, er der nogen der er friske på denne udfordring, hvis i kigger ind på www.jagtoasen.dk kan i se alle siderne, og hvilke farver, jeg vil være evigt taknemmelig hvis der er nogen der er friske på denne opgave.

opgave 2 er noget værre:

Jeg mangler en chat til min hjemmeside, skal leveres i html kode, og skal have følgende funktioner:

1 chatrum
3 admin personer
admin kan slette bruger, redigerer indlæg og give advarsler.

Plads til 40 aktive i chatten af gangen

Alle brugere skal oprette eget navn og password før login, det skal være en lukket chat der kun kan bruges på min hjemmeside, er der nogen der har mod på denne opgave.....?
Har prøvet en gratis chat, men der var ingen admin funktion....skidt

Kan du det med chat og/eller drop down menu horisontal, og kan tilpasse farverne til min side vil jeg meget gerne høre fra dig.

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Altså du kan ikke bare levere en chat i HTML.. du er nød til at have en eller anden for for serverside sprog til at behandle det data der bliver sendt.

Jeg skrev for nogle år siden en artikel herinde hvordan man laver en simpel chat med ASP og ajax - denne løsning er dog nok ikke aktuel i dag, da den er meget ressource krævende.

Jeg ville derimod tage et kig rundt på nettet og se hvad der findes af forskellige løsningsmuligheder, og selvfølgeligt holde øje med hvor ressource krævende de er ;)

Jeg vil helt klart anbefale at du får nogle professionelle til at gå i krig med din hjemmeside. Ved et hurtigt blik, ser det ud til at der kan være stort potentiale for hjemmesiden.

Du kan f.eks slå mere på nogle af de kommercielle vinkler, så som jeres kamera eller reklamefinansiering. Hvis du har nok brugere til at kunne fylde en eller flere chatrum, så er der også rigtig stor interesse din side og det er bare med at udnytte den interesse til at få noget salg.

Kontakt mig gerne, hvis det har interesse - du kan til en hver tid fange mig via mail herfra.

t