data bliver vist to gange?

Tags:    php

Hej, jeg har lidt problemer med at en fil henter data'en to gange, og jeg kan simpelthen ikke finde fejlen. Kan i?

Fold kodeboks ind/udKode 

På forhånd, tak!

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du checket om der er gentagelser i databasen? :)

Hvad gentager sig, artiklen eller kommentarerne?

Så vidt jeg kan se bruger du $row[artikel] to gange... Er det bevidst?

Din kode er en smule uoverskuelig, men det var lige det eneste jeg kunne finde :)

Og er der en speciel grund til at du ikke bruger quotes i dine arrays?

Altså $row[artikel] i stedet for $row['artikel']. Det sidste er bedre for din performance, og sikrer mod fejl.

Det kan jo også være fordi dit webhotel ikke understøtter det script, elllers kan det være at fejlkoderne er slået fra? Det kan du let slå til:
error_reporting(E_ALL);

Haha, jeg fandt den også selv, men mange tak for hjælpen! Jeg ved godt min kode er lidt rodet, men hva fa'en.
Jeg har lige et andet spørgsmål(i skal nok få point anyways), jeg har hentet et forum script som jeg har ændret og leget lidt med. MEN min "forum_laes.php" side viser intet(i firefox og i IE er der noget Siden kan ikke vises halløj). WHY?!?!?!

Fold kodeboks ind/udKode 

Please help me on this one!

Jeg kan da ikke lige gennemskue hvorfor den skulle give en siden kan ikke vises... Det virker underligt. Det er svært at gætte sig til fejlen når der ikke er en fejlmeddelelse.

Mit bud er at hvis den virkede før du lavede ændringer i den, så er det nok der omkring dine ændringer at fejlen ligger :)

Pelle, det gjorde det ikke :) og alt andet i scriptet jeg har ændret fungerer også som det skal.

Rune, det har de også, fordi hver gang der er fejl står der intet. error_reporting(E_ALL);
hjalp heller ikke på det. I IE skriver den:
The website cannot display the page
HTTP 500
Most likely causes:
•The website is under maintenance.
•The website has a programming error.

What you can try:
Refresh the page.

Go back to the previous page.

More information
?

Er der en .htaccess fil i roden af mappen? Det kan godt være scriptet som kalder den fejl frem, men jeg har oplevet at der kan være noget i din .htaccess fil som ødelægger det og giver en fejl 500.

Indlæg senest redigeret d. 15.01.2010 17:57 af Bruger #4265
t