job tilbydes, CRM system skal udvikles

Tags:    php

Hej

Vi skal have udviklet et telemarketingsystem til vores phonere. Man skal kunne oprette kampagner, phonere, uploade emner fra excel, lave statistiske udtræk, booke møder osv...

Kravet er at vores phonere alle skal kunne logge ind via internettet.

Ved der er meget forskelligt i samme stil, men vil nu gerne have udviklet vores eget.

noget i samme stil er www.ivocall.dk - det behøver dog ikke være ligeså avanceret.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor er det, I vil have udviklet jeres eget? Hvis det skyldes at I gerne vil have visse features skræddersyet til jeres behov er det jo blot at fastlægge jer på et system, og så finde en konsulent der kan ligge nogle timer på at få det integreret med jeres workflow.

Ude hos os har vi fx lagt os fast på SugarCRM, hvor vi så er to fra IT-afdelingen der har fået projektet om at integrere det med sælgernes workflow. Resultatet er meget bedre end hvis vi skulle skrive det helt fra bunden (en løsning der blev diskuteret et stykke tid), fordi vi får en masse sikkerhedsopdateringer o. lign. ganske nemt og gratis med jævne mellemrum. Vi skal kun spekulere på at vedligeholde vores egne tweaks.

Det kan langt bedre betale sig i det lange løb.

Lidt sent at svare på dette, men vil da helt sikkert også anbefale at finde en færdig pakke og udbygge denne... Jeg har selv den seneste måned bygget et sådan system op fra bunden, som er kørt sammen med 2 hjemmesider, E-pay, Betalingsservice og et faktureringssystem som jeg skal have koblet sammen med E-conomic til den videre bogføringsproces. Og så er der så adgang til et eksternt telemarketingsfirma som kan trække virksomhedsdata fra NNerhverv ud og bearbejde det ved noget simpelt og smart klik på en knap og tryk "print faktura". Og hold da op for et arbejde. Timemæssigt kan det slet slet ikke betale sig at få en programmør til at lave det i forhold til prisen på et færdigt system man lige skal tilpasse lidt...

Kontakt evt. et telemarketingsfirma som i forvejen tilbyder løsninger og hør dem ad hvad de eventuelt skal have for at udbygge deres systemer så den passer jer.

Havde selv fat på et af de mindre udbydere for noget tid siden, og de var meget interesserede i at udbygge deres eget...

Jeg skal lige forstå formuleringen...
Hvis det skal være i stil med ivocall, hvorfor så ikke bruge ivocall?
Hvorfor er det at i vil have jeres eget, og bruge resourcer på dette?

Du kan evt. skrive en pm ell. mail til mig med kontaktoplysninger, så tager jeg kontakt til dig på mandag, hvor vi kan få en god snak om tingene. :)

Vi bruger også SugarCRM hos os, og nøj hvor det stinker (undskyld mit sprog). Vi har overvejet kraftigt at bygge vores eget fra bunden, da der har været så mange problemer med sugarCRM.

t