Hjælp mangler en side at få fodboldklip fra.

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej Udviklere

Jeg er igang med at lave en fodbold side hvor det er muligt at se en masse fodboldklip. Men jeg ved ikke hvor jeg kan få sådan nogle klip henne. Nogle af jer der ved det? :D

mvh. Jeppe.

www.youtube.com..

Du skal passe på med hvor du tager dem fra, og hvis du tager nogle, skal du henvise til hvor de kommer fra..

Nogle mennesker bliver ret sure hvis man bare tager deres ting og ligger på sin hjemmeside..

Har prøvet fra youtube, men det bliver "Ringe" Kvalitet.

Hvad mener du med at det "bliver" ringe kvalitet? Hvis du tager nogle HD videoer er det vel ikke ringe?

Ripper du videoerne og uploader dem selv, eller embedder du youtube playeren?

Hvad mener du med at det "bliver" ringe kvalitet? Hvis du tager nogle HD videoer er det vel ikke ringe?

Jeg har tænkt mig at rippe dem selv. Men selvfølgelig vil jeg lige høre ejeren først.:D Men Simon? Kender du en youtube downloader som download i en okay kvalitet? Fordi har nemlig prøvet ved en video som er i hd som er blev ringe da jeg downloaded den.
Se den her: http://www.youtube.com/watch?v=7ZSpxoz8GFk

Jeg har tænkt mig at rippe dem selv. Men selvfølgelig vil jeg lige høre ejeren først.:D Men Simon? Kender du en youtube downloader som download i en okay kvalitet? Fordi har nemlig prøvet ved en video som er i hd som er blev ringe da jeg downloaded den.
Se den her: http://www.youtube.com/watch?v=7ZSpxoz8GFk
Skal lige siges jeg downloaded først denne video fra youtube også lagde jeg den ud på youtube igen:D

Indlæg senest redigeret d. 07.01.2010 15:15 af Bruger #15194
Jamen hør, når en video er på youtube, har youtube rettigheder til videoen - du kan ikke bare få lov til at downloade den og afspille den i en anden player på din hjemmeside. Hvis du vil bruge videoer fra youtube, bliver du nød til at embedde deres player på din side. På den måde får du også højere kvalitet.

Det kan godt være der er en måde hvorpå du kan få lov til at streame selv, men det kommer nok til at koste, kunne jeg forestille mig..

Med hensyn til download af youtube videoer, vil jeg skyde på at du får det bedste resultat ved en eller anden form for en stream downloader der virker sammen med youtube..

Jamen hør, når en video er på youtube, har youtube rettigheder til videoen - du kan ikke bare få lov til at downloade den og afspille den i en anden player på din hjemmeside. Hvis du vil bruge videoer fra youtube, bliver du nød til at embedde deres player på din side. På den måde får du også højere kvalitet.

Det kan godt være der er en måde hvorpå du kan få lov til at streame selv, men det kommer nok til at koste, kunne jeg forestille mig..

Med hensyn til download af youtube videoer, vil jeg skyde på at du får det bedste resultat ved en eller anden form for en stream downloader der virker sammen med youtube..

Ok så skal jeg nok lade vær med at downloade youtube videoer! ;)

Du kan jo stadig embedde dem ;)

Du kan jo stadig embedde dem ;)

Jamen det gider jeg ikke :D

Hvis du ikke vil embedde nogle players, skal du ikke regne med at kunne få ret meget materiale uden speciel tilladelse..

Vil allerede nu advare dig - pas på.. du kan hurtigt komme i klemme når det kommer til ophavsret ;)

<< < 12 > >>
t