Booking system (undgå at opfinde den dybe tallerken)

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej Folkens.

Jeg sidder og søger om nogen kender til Booking system, gerne gratis, men ikke et krav.

Det skal bruges til en spray tan salon, altså så folk kan booke og se ledige tider online, osv. og så det har en ordenlig administrativ del bag.

Overvejede at kode det selv, men tænker at der helt sikkert må være noget derude, så undgår jeg at sku lave en dybe tallerken en gang til.

15 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan sikkert godt lave det på en uges tid. (Da jeg har fysik/kemi eksamen i denne uge). Selvfølgelig gratis, da det bliver en personlig udforing for mig. Men har du et design, som det skal bygges på? For jeg er ikke specielt god til design ;)

- Magnus.

Hvis du kan gøre det, så kender jeg en der vil betale RET så mange penge for det, jeg måtte selv give op på projektet pga jeg ikke synes det førte nogle vegne da jeg sad med et akut pengebehov og det jo tager noget tid.

Men hvis du alligevel gør det gratis, kan du jo lige så godt prøve at sælge det hvis han ikke har fundet en anden (:

Jeg kan sikkert godt lave det på en uges tid. (Da jeg har fysik/kemi eksamen i denne uge). Selvfølgelig gratis, da det bliver en personlig udforing for mig. Men har du et design, som det skal bygges på? For jeg er ikke specielt god til design ;)

- Magnus.

Hvis du kan gøre det, så kender jeg en der vil betale RET så mange penge for det, jeg måtte selv give op på projektet pga jeg ikke synes det førte nogle vegne da jeg sad med et akut pengebehov og det jo tager noget tid.

Men hvis du alligevel gør det gratis, kan du jo lige så godt prøve at sælge det hvis han ikke har fundet en anden (:

Han kan da få det gratis. Jeg laver PHP fordi det er sjovt :)

Men jeg vil da prøve. Men har eksamen i denne uge, så har ikke tid før fredag.

Jeg vil gerne følge forløbet. Magnus hvad er din baggrund indenfor programmering?

Hej Christian,

Jeg er næsten færdigt med et bookingsystem, der egentlig var beregnet til AABA, men da min pc crashede i 5 måneder (havde ikke råd eller tid til at få den fixet), så er projektet frafaldet.

De ville egentlig betale 50.000, men det var selvfølgelig for, at de kunne sælge mit produkt.
Vi kan nok godt finde en mere rimelig pris :P

Det består af:

* En CMS-del, til oprettelse og rettelse af sider og ændring af indhold med WYSIWYG.
* Man kan dertil vælge, om man skal være oprettet bruger, anonym bruger eller administrator for at se den pågældende side.
* Design kan nemt laves.
* Kalender med nem booking og forskellige farver.
* Siden er brugervenlig og nemt tilgængelig.
* Man kan, fra admindelen, vælge om man skal være bruger eller ej for at booke.
* Brugeroprettelse (efter valg om man skal kunne oprette brugere) med MD5 af passwords (selvfølgelig)
* OOP

Håber dette er tilstrækkeligt, ellers må du jo sige til :)

Indlæg senest redigeret d. 26.01.2010 10:41 af Bruger #14181
Daniel Blom: At kunne få 50.000 kr. for noget som det, lyder helt vildt! Jeg kan selv kode sådan et system, og er kun næsten 13 år gammel :D

- Magnus.

Hej Magnus

Du ska være meget velkommen til at gøre det et forsøg.
Men ja der er et design, men det skal bare kodes så "nøgent" som muligt så at sige...
OOP venlig.

Haha :)

Kan godt være han vil have nogle tilpasninger eller noget, jeg vil dog sige at selvom det er for sjov, så vil du kunne få en betydelig sideløbende indtægt men det er jo op til dig :)

Haha :)

Kan godt være han vil have nogle tilpasninger eller noget, jeg vil dog sige at selvom det er for sjov, så vil du kunne få en betydelig sideløbende indtægt men det er jo op til dig :)

Men jeg vil prøve dette her, tror det bliver noget af en udfordring. (håber jeg på).

Men jeg er også igang med at ombygge en af mine sider. Men en uges tid fra i morgen af burde kunne gøre det. :P

Indlæg senest redigeret d. 06.01.2010 11:25 af Bruger #15047
Jeg vil gerne følge forløbet. Magnus hvad er din baggrund indenfor programmering?

Hvad mener du med baggrund? Altså min erfaring?

<< < 12 > >>
t