Blu ray: Hmm

Tags:    snak

Hej Folkens på udvikleren.
Jeg har en computer, med blu ray drev. Jeg har lige opgraderet fra vista til 7. Problemet er at jeg ikke kan afspille blu ray diskene, jeg har ikke den nødvendige software:S Jeg kan ikke finde nogle codecs til media player. Det ville være rart, hvis der fandtes en plugin til media center??? Har læst at VLC ikke understøtter blu ray korrekt. Håber i kan hjælpe mig med det problem.
Venlig Hilsen Søren Qvist

har du prøvet windows media player classic?

den sku vidst kunne klare blu ray film

Det virker heller ikke...

Mig bekendt findes der ikke noget gratis software til blu ray afspilning, der både er nemt og ikke mindst virker!

Hoved problemet er at en flok gnavne gamle mænd, synes det er en god ide at bruge noget bøvlet kopibeskyttelse der traditionen ikke virker efter hensigten, men er dog træls nok til at der endnu ikke findes en fri afspiller implementation.

Men vil du endelig have pungen op af lommen så synes jeg da AnyDvd HD er en mulighed og de har vidst også en trial du kan prøve, så kan du ligge filmen på computeren, smide skiven væk og fryde dig over at det nu er dig der bestemmer hvornår, hvor og på hvad at du ser din film.

Hmm okay. Tak for det. Men det er træls at medie center ikke har det indbygget. Så jeg må vidst have pengene frem.

t