Kode verificering og henvisning

Tags:    php

Hej jeg er igang med at lave en kodeverificering til mit kommentar system. Men jeg kan ikke helt få det til at virke.

Jeg kan godt få den til at melde fejl og indsætte kommentarerne i databasen, men den vil ikke videresende til den oprindelige side bagefter for at vise den nye kommentar.

Jeg tror det måske har noget med session_start() at gøre men jeg er ikke sikker.

Er der nogle som kan hjælpe mig?

Fold kodeboks ind/udKode 

I kan se hvad jeg bakser med på www.coja.dk/http://coja.dk/news.display2.php?id=11 når man klikker send indsætter den i databasen men fører ikke brugeren tilbage til tråden med den nyeste kommentar. Den kan også melde fejl hvis koden ikke er rigtig

På forhånd tak for hjælpen

Nikolaj

Indlæg senest redigeret d. 09.12.2009 11:03 af Bruger #15528
7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
slet

?>

<?php

i dit kode exempel, iøvrigt bør du nok overveje at slå fejl beskeder til når du udvikler.

Indlæg senest redigeret d. 09.12.2009 17:36 af Bruger #5620
ini_set('error_reporting', E_ALL | E_STRICT);
//ini_set('error_reporting', E_ALL);
ini_set('display_errors', 'Off');
ini_set('log_errors', 'Off');
ini_set('error_log', 'my_error_log');

Prøv at eksperimentere med ovenstående. Ini_set laver ikke permanente ændringer i phps ini fil

Hvorfor bruger du punktummer i filnavne?
Hvorfor opretter du den samme forbindelse til mysql 2 gange?

Det er nok nærmere dit header("Location: URL") der skaber problemer. Du bruger slet ikke $_SESSION noget sted i din kode. Det skulle ikke have indflydelse.

Indlæg senest redigeret d. 09.12.2009 13:35 af Bruger #10608
Hvorfor bruger du punktummer i filnavne?
Hvorfor opretter du den samme forbindelse til mysql 2 gange?

Det er nok nærmere dit header("Location: URL") der skaber problemer. Du bruger slet ikke $_SESSION noget sted i din kode. Det skulle ikke have indflydelse.

Hej niels,

1) Det var fordi jeg arbejde videre på et nyhedsscript der havde punktummer i navnene.

2) Det var ikke meningen - det var en fejl da jeg kopierede koden herind.

3) url er god nok den virker i min gamle kode hvor jeg ikke har verificeringen. Men efter jeg har tilføjet verificeringen virker headeren ikke.

Jeg har prøve at se om den kan skrive parent nummeret og det er der ingen problemer i men den vil ikke føre mig til siden.

Jeg tænker at der nok må være noget output før header'en så?

F.eks i en af de der includes?

Jeg tænker at der nok må være noget output før header'en så?

F.eks i en af de der includes?

Include filen er udelukkende koder til mysql databasen

det lyder som en god ide! men jeg ved bare ikke hvordan?

t