Skal bruge en php kode der kan...

Tags:    php

Jeg har et nyhedsbrev på min side og det fungere med en liste jeg har fået lavet et "Tilmeld" men jeg mangler afmeld altså en kode der kan slette fra min liste.

Håber der er nogen der har en ide !;)

Prøv dette.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Indlæg senest redigeret d. 08.12.2009 12:12 af Bruger #15047
Magnus jeg har en Notesblok med en liste af emails hvor de tilmelde står det skal gerne ligne det her hvor man melder sig til:
http://wehoo.dk/Nyhedsbrev/
den form indsætter det der er skrevet i felet og dermed kan jeg skrive til alle de tilmelde.
De skal bare kunne melde sig fra igen. :)
Håber du forstår det og kan komme med et nyt bud.

Har du emails i en noteblok?(aka notepad?)

Ja.

Ingen MySQL.

Ja.

Ingen MySQL.

Brug MySQL det er meget nemmere.

Ellers åben filen med PHP.

Ja :), Men ellers skriv os hele filen du har, Meget nemmere for os at se på :)

Ja :), Men ellers skriv os hele filen du har, Meget nemmere for os at se på :)

Med mindre at du er en kriminel spammer, kan jeg ikke se hvad du skal bruge hans fil med folks mailadresser i til.

Edit: Er det overhovedet lovligt, at frigive folks emailadresser på nettet?

Indlæg senest redigeret d. 09.12.2009 19:53 af Bruger #13488
Rasmus:
Ville nok skjule listen lidt bedre hvis jeg var dig, fandt den på under 30 sek.. :P

Prøv med et navn som lkmx73ka1dka05js.txt i stedet for, hvis du absolut vil have mails i en txt fil.
Ville nok også validere emails før jeg gemte dem, da der er en del ugyldige.. (7 ud af 23 er gyldige?)

Mente ikke mail filen, Filen med selve kodningen i :), Er da ligeglad med hans database :P

PS: Som Sam siger, Så kald den i stedet .php, eller lign (og også selve navnet), Da det vil fungere bedere, Så folk ikke kan gå ind og finde dem som jeg også lige gjorde :)

Indlæg senest redigeret d. 09.12.2009 22:15 af Bruger #14965
t