Her genereres venstremenuen:
<div id="left_sidebar">
<ul>
<?php if ( function_exists('dynamic_sidebar') && dynamic_sidebar(1) ) : else : ?>
<li><h2><?php _e('.: Categories :.'); ?></h2>
<ul>
<?php wp_list_categories('title_li='); ?>
</ul>
</li>
<?php wp_list_pages('depth=3&title_li=<h2>.: Pages :.</h2>'); ?>
<li><h2><?php _e('.: Subscribe :.'); ?></h2>
<ul>
<li><a class="rss" href="feed:<?php bloginfo('rss2_url'); ?>" title="<?php _e('Syndicate this site using RSS'); ?>"><?php _e('<abbr title="Really Simple Syndication">RSS</abbr>'); ?></a></li>
<li><a class="rss" href="feed:<?php bloginfo('comments_rss2_url'); ?>" title="<?php _e('The latest comments to all posts in RSS'); ?>"><?php _e('Comments <abbr title="Really Simple Syndication">RSS</abbr>'); ?></a></li>
</ul>
</li>
<li><h2><?php _e('.: Search :.'); ?></h2>
<div class="search">
<?php include ('searchform.php'); ?>
</div>
</li>
<?php endif; ?>
</ul>
</div>
Og delen med julekalenderen genereres i ovenstående kode for area2, hvor jeg har indsat en tekst-feltwidget med denne kode:
<a href="http://lineofbeauty.dk/2009/12/01/julekalender-fra-matas/">Hele december frem til juleaftensdag kan du læse Line of Beauty's julekalenderføljeton, hvor Sandie dag for dag pakker sin beauty-kalender fra Matas op og aslører og kommenterer indholdet</a>
Hele problemet er måske netop, at når jeg putter indhold ind i wordpress, så ser jeg ikke ret meget af kodedelen... Jeg skriver jo næsten udelukkende i en WYSIWYG-editor...
Jeg har nemlig selv kigget ned i de php-kodestumer, der ligger inde i backend-delen af Wordpress, men der kan jeg ikke finde prikkerne... Og jeg aner ikke hvor de så kan være???