hvordan fjerner jeg "dimser" i php-koden??

Tags:    php

Hej Alle

Jeg kan altså ikke kode PHP, så bær over med mig herinde i dette forum...

Jeg har restylet en wordpress-template, men der er i det oprindelige design nogle mærkelige "dimser", som bliver sat uden om visse overskrifter på siden...

www.lineofbeauty.dk

F.eks. står der øverst til venstre på siden:
.: Websiden om skønhed :.

Og det er de der prikker (.::.), jeg gerne vil have væk... Men det ser ud til, at de er skrevet et sted, hvor jeg ikke kan finde ind til dem...

Er der nogen, der kender wordpress og php, som kan hjælpe?
Ja, eller nogen som bare kan hjælpe??

Mange venlige hilsner,
Bimbom

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der må være mere kode end det?

Er nød til at have den del hvor "Julekalender" indholdet er og hvor "Kategorier" indholdet er ;)

kan du poste noget kode?

Øhm...
Ja...
TOP SECTION:
Fold kodeboks ind/udKode 

Area 1:
Fold kodeboks ind/udKode 

Area 2
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 07.12.2009 14:32 af Bruger #12606
Her genereres venstremenuen:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og delen med julekalenderen genereres i ovenstående kode for area2, hvor jeg har indsat en tekst-feltwidget med denne kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hele problemet er måske netop, at når jeg putter indhold ind i wordpress, så ser jeg ikke ret meget af kodedelen... Jeg skriver jo næsten udelukkende i en WYSIWYG-editor...

Jeg har nemlig selv kigget ned i de php-kodestumer, der ligger inde i backend-delen af Wordpress, men der kan jeg ikke finde prikkerne... Og jeg aner ikke hvor de så kan være???

Hov... Jeg fandt dem selv i left sidebar - og så var der også denne kode i functions.php:
Fold kodeboks ind/udKode 

:D Så problemet er løst! Tak for indsigten og tak for, kampen, Simon. Du får de 10 point. :)

Mange tak ;)

t