Hjælp til programmering

Tags:    programmering

Hej

Jeg har et problem med noget basal programmering (tror jeg), at jeg skal have lavet.

Opgave:

Jeg skal have redigeret nogle text-filer matematisk (kan eksempelvis ske i Excel), hvorefter de skal skrives i en specifik txt-kode, så de kan bruges videre i et andet program. Det er anden del (skrivningen af den specifikke txt-kodning), der er problemet.

Hvis der er nogen herinde, der tror, de kan hjælpe mig med problemet, så vil jeg gerne høre fra jer - det er selvfølgelig betalt.

Ellers vil jeg gerne høre, hvem I tror, jeg skal henvende mig til med problemet - hermed mener jeg uddannelsesniveau - datamatiker, datalog, evt. studerende på de to studie eller nogle helt andre?

Mvh. Madsen

Hej,

Kan du forklare lidt mere om problemet? Skal du have hjælp til at lave det eller skal du have en til at lave det for dig?

Hvilket sprog skal det laves i og hvad er det for noget med txt-kode? :)

Specifics :)

Hej,

Kan du forklare lidt mere om problemet? Skal du have hjælp til at lave det eller skal du have en til at lave det for dig?

Hvilket sprog skal det laves i og hvad er det for noget med txt-kode? :)

Specifics :)

Hej!

Det kan jeg sikkert, men problemet er bare, at jeg har været temmelig specifik allerede.

1) jeg har en række filer, der er opsamlet i et forkert program, derfor skal de redigeres.

2) Jeg kan selv redigere dem i Excel (men så kan de ikke bruges i mit analyse-program).

3) Derfor skal jeg have hjælp til at få den redigerede fil gemt i et txt.-format, der kan læses i mit analyseprogram.

Jeg skal nok lave alt ben-arbejdet - der er en dusør til den, der kan hjælpe mig med løsningen.

Preben

t