Beta-test af selvbygger-blog

Tags:    php

Hej,

Er der nogen der kunne tænke sig at teste min blog lidt?

http://www.jacobworsoe.dk

Bare hack løs og se om I kan finde nogle fejl, eller ting der ikke virker ordentligt... Så må vi se om den er klar til at få fyldt noget indhold på den :)

På forhånd tak...

Der bør være noget margin til højre for google-billedet. i Firefox 3(har ikke testet i andet) ligger teksten lige op og ned af billedet, og det er ikke helt pænt.

et klik på "smid en kommentar" bør ikke kun linke til selve indlæggets side - der bør være en #comment på enden af linket der får den til at scrolle direkte ned til kommentar-feltet.

Teksten er måske en smule for stor og tekst-området en smule for "bredt" til min smag, men det kan meget vel bare være mig.

Udover det er det et dejligt simpelt design du har der.

Hej Per

Mange tak for rigtig god konstruktiv kritik. Det kan jeg virkelig bruge til noget.

Jeg har sat en margin på billedet, så det får lidt luft.

Jeg har også lavet #comment på linket - den havde jeg slet ikke tænkt over, men den kan jo godt blive lækker hvis der kommer mange kommentarer.

Jeg har sat bredden til 1000px og det er rigtigt nok at det er meget bredt (det bliver nogle lange linjer at læse), men da jeg ikke har nogen side-bar, så bliver siden meget smal hvis jeg laver teksten til 600px. Men jeg må lige prøve mig frem til en lidt bedre løsning.

En indskudt ting: når man har mouseover på kommentarfelterne bør diverse labels ikke skifte farve eller på anden måde have sådan en effekt. Det virker forstyrrende. Du kan muligvis lave det pænt med en anden slags effekt, eventuel en skiftende baggrund eller en border eller et eller andet, men så skal det være onclick snarere end onmouseover.

Hehe, jeg har ikke lavet nogen mouseover effekt på felterne.

Det skyldes at nogen af de flinke beta-testere har indtastet noget i en kommentar som faktisk har hacket siden, så den effekt kommer. Det er ikke meningen :)

Så der har jeg også lige et eller andet jeg skal have kigget på :)

Jace, Jeg har fundet noget.

Fejlen gør at man kan fylde hele din database op med ... ja hvad man vil egentlig :)

ikke så meget hack over det, men ikke fedt at skulle tømme databasen :D

skriv til min email. så sender jeg hvor fejlen er. (kim (a) dicm.dk)

Indlæg senest redigeret d. 20.11.2009 00:43 af Bruger #11875
t