Suk, nu et spørgsmål om htaccess, php, MySQL OG Linux i 1

Tags:    php

Hejsa.

Jeg har siddet og programmeret en lille funktion der gør det lidt sværre for de fleste "Begyndere hackere" at lægge mine sider ned, nu skal jeg bare have idé'en over i .HTACCESS filen, så den blokere alt trafik på HELE Domainet udfra nogle querys i der bliver fanget udfra en IP Adresse (Hvis der så ingen IP Adresse er, så skal den vise blank side, samt hvis man er blokeret, skal den vise blank side)

Er der nogen der kan hjælpe lidt med HTACCESS filerne? Fordi det har jeg aldrig rodet med på linux... Desværre....

Så:
IP Adresse -> Opfanges i DB -> Sendes ud til HTACCESS -> Vises på skærmen om man er blokeret eller ej (Hvis ej, så bare almindelig visning af hjemmeside)

Any help?

Jeg har kigget lidt her:
http://htaccessfile.com/htaccess-allow-ip-addresses

Men, kan ski ikke lige finde ud af hvordan jeg skal bloke bestemte ip adresser.

Sådan, så er det meste af htaccess filen dannet, nu skal jeg bare have den htaccess fil til at forstå at domainet skal blokes hvis det har en ip adresse magen til den i tabellen i databasen..

Slet ingen hjælp at hente?

Hejsa igen igen...

Jeg har forsøgt mig frem de sidste mange timer, og er kommet til den her Idé, men, som IKKE virker..

php filen udskriver fx:
ipen:80.0.0.10

.htaccess filen består af:
Options +FollowSymlinks
RewriteEngine On
RewriteRule ^/(.*) /index.php$1

AuthType Basic
AuthUserFile ipblock.php
Require ipen ips

order allow,deny
deny from ips
allow from all

---

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe med dette emne, som er ret svært at blive færdig med?

hvorfor ikke bare
deny from forbudt.ip.addresse.her

? eventuelt lav et PHP-script der genererer en .htaccess-fil med en liste af "deny from"'s alt efter hvilke IP-addresser der står i databasen.

Eller også skal du bare helt lade være at bruge .htaccess og bare lave et

Fold kodeboks ind/udKode 

i toppen af dine sider, som det allerførste?

Hejsa Per.

Jeg har faktisk lavet en php kode der blokere traffik på mit websted, hvis ip'en er blokeret.

Og jeg har også forsøgt at lave en .htaccess fil ud fra fopen og fwrite funktionerne.. Men, intet af det har virket..

Nogen forslag til hvordan jeg får lavet sidstenævnte?
Eventuelt et lille script der viser hvordan jeg laver selve htaccess filen :)

t