Jeg har ingen steder sagt der var noget galt i Security Essentials, eller måden den pakkes på.
Jeg har bare sagt at Security Essentials er markedsført så meget som en "essentiel" del af et moderne Windows-system, at det i den respekt mere ligner et "anbefalet men tilvælgeligt" addon til operativsystemet. Hvis det var et stykke tredjepartssoftware ville det naturligvis være en anden snak. Så ja, i dette tilfælde gælder det kun for Microsoft.
Hvis SELinux ikke havde været på Red Hat distributioner fra standard, men var tilvælgeligt men anbefalet på samme linie som Security Essentials, og kun var tilgængeligt på Red Hat platforme, ville jeg sige det samme om SELinux - at det ikke ordenligt var gratis når man stadig skulle betale for Red Hat.
Jeg synes det er interessant at man ikke kan sige noget om Microsoft, påpege en udtalelse der klinger hult eller på anden måde rejse et øjenbryn ganske stille og roligt, uden at blive skudt i skoen at man er en tudende Linux-elsker og Microsoft-hader. Folkens, få styr på jeres fordomme
Indlæg senest redigeret d. 10.11.2009 15:59 af Bruger #8223