Hjælp til mit program

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hejsa.

Jeg har lavet et program, så når du trykket 1 så skal du så kunne indtaste nogle oplysninger, også udskriver consolen det du har skrevet.

Men det vil simpelhen ikke virke, den vil kun udkskrive tal, min kode ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber der er nogle, der kan hjælp :)

Ja du kan gemme disse oplysninger og hente dem igen. Der vil jeg foreslå at du kigger på std::map, std::vector osv... Altså at du kigger på de standart containere der findes i C++

En af de fejl du lavede var:
Fold kodeboks ind/udKode 

Dette giver ikke mening da du bruger både cin og cin.getline for at få det samme indput...

Ok tak :)

Lige en sidste ting.

Er der muligt at gøre, så når man har udfyldt alt, så den går tilabge til console startsiden? Og hvordan :)

Nu har jeg lavet det således at brugeren skal trykke på q for at afslutte indtastningen. Så bruger jeg std::map for at gemme navn og addresse. Altså jeg "mapper" en addresse til et navn.

Vær opmærksom på at det her er en måde at gøre det på, der findes MANGE andre måder!

Fold kodeboks ind/udKode 

Kan se programmet så bare lige pludselig lukker? Er det muligt at gøre, så data'ene bliver der, og man kan hente dem ved at trykke på knappen 2 ?

Fold kodeboks ind/udKode 

<< < 12 > >>
t