Okay det gav lidt bedre indblik. Du skriver i første indlæg at du får et forkert resultat? Hvad får du? Får du nogle warnings eller fejl?
Du skriver også i det første indlæg: coupon_id og nede i koden coupons_id (bemærk s'et). Du er sikker på du ikke har lavet stavefejl?
Kan du ikke lige vise hvordan tabellerne coupons og odds er opbygget. Bare en eller to rækker med hvad deres kolonne er. Noget i stil med det her:
id price odds
2 20,4 3,20
Altså hvordan de to tabeller ser ud.
Umiddelbart ser det ud til for mig at koden gør følgende: i dit første indlæg har du et "uddrag" af tabellen odds. I første linie får du en id til kupon. Og så vælger du alle kuponer med samme id? Og så looper du igennem alle med dette id? Dette finder jeg underligt siden "id" typisk er unikt og derfor ikke brug for nogen loop. Så skaffer du her alle odds som hører til den kupon. Men her looper du IKKE igennem dem, hvor jeg ville tro skulle være det rigtige sted at have en loop. Det her jeg tror du skal have noget i stil med dette i stedet:
$product = 1;
while($odds = mysql_fetch_array($db_profil))
{
//Udskriv strengen som du siger du vil have
echo "Odds: " . $odds['odds'];
//gang odds sammen
$product *= $odds['odds'];
}
//Skriv samlet odds ud:
echo "Samlet: " . $product;
Som jeg har forstået det er det noget i denne stil du prøver på at opnå.
Ps. rækker som row3, q3, row2 giver ikke meget mening til mig siden jeg ikke er inde i hvad det står for (hvis noget overhovedet).
Indlæg senest redigeret d. 03.11.2009 21:08 af Bruger #14645