Socket loop?

Tags:    php

Hejsa. Jeg har denne kode, inde for de 60 sekunders execution time, kan jeg sagtens oprette forbindelse til den flere gange. Men efter den tid er gået, så vil den ikke lade mig gøre det mere.

Jeg skal nemlig have den til at køre 24/7, så den altid er klar til at modtag min oprettet forbindelse til den. Dette er serveren også der hvor problemet er. Jeg er ikke interesseret i at skal have ændre i selve PHP konfiguration. Men hvis der er nogen som har en anden idé til at gøre dette, må gerne inkludere C++ programmering, så vil jeg med glæde prøve det.
Tak!
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

7 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du php filen på din egen server, eller er den hostet på et webhotel?

Og hvordan køre du php-filen?

Tror umiddelbart ikke det kan lade sig gøre med PHP uden at rette i config filen. Kunne forestille mig det er en sikring så man ikke kan fucke serveren up hvis man glemmer at lukke sin connection igen.

Det kan vel også ske at set_time_limit() kan bruges, måske...

Du skal have ændret max_execution_time (eller hva den nu hedder) i php.ini eller bruge set_time_limit(0) - ikke andre muligheder afaik

Har du php filen på din egen server, eller er den hostet på et webhotel?

Og hvordan køre du php-filen?

Normalt igennem webhotellet, som jeg ejer. Mens jeg tester er det på local server.

Jeg køre den igennem browseren. Jeg ser ikke forskellen ved at bruge php.exe -f fil.php (eller -q for linux)

Hmm set_time_limit() virkede ikke sidste gang.

Indlæg senest redigeret d. 02.11.2009 14:24 af Bruger #15047
Nogen der kan løsningen? Eller svare? Jeg vil utrolig gerne videre!

Jeg tror at jeg kigger på den der set_time_limit(0), tak for svaret!

t