Tags:
php
Jeg står og er ved at finde ud af om jeg kan hente mit skema fra skolens hjemmeside. Men det er lidt tricky i forhold til hvad jeg kan :o
Mit første problem er:
Jeg har lavet en form på min side som putter nogle informationer ind og så henter mit skema (fra skolens side) kan jeg undgå at <form> elementet går til skolens side og istedet stadigvæk henter mit data men includer den på min side?
2: Er der en måde at gøre dette automatisk?
Jeg skal nemlig have smækket det ind i samurize og så se om jeg kan få det på mit desktop på min skole pc, men skal lige have skemaet hentet først og så kan jeg linke til min egen side.
3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Ved ikke hvor meget der er muligt i samurize, men vil skyde på du skal over i noget RSS først...
Skriver igen imorgen, så skal jeg nok hjælpe dig med det.., skriv en udvikler mail..
0
Ja der findes måder...
Men hvor vil du gemme dataen, eller vil du det ?
0
Overhovedet ikke, (med mindre det er nødvendigt). Min plan var at linke et element i samurize til at hente en webside (hvor skemaet så skulle ligge) og igennem samurize kan jeg så have det element på mit skrivebord. Det eneste problem var jo at hvis jeg bare linkede til skema side så skulle jeg jo hente skemaet først, og pointen var jo jeg bare havde det på skrivebordet.