windows fil placering - hvordan?

Tags:    php

Jeg vil gerne kunne læse data fra en xml fil som er placeret på en windows server.

Jeg har problemer med at få angivet den korrekte sti. Håber nogen har en god idé.

Jeg får denne fejl:
Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: I/O warning : failed to load external entity "\\dummyserver.dummy.net\c$\oracle\oas\j2ee\\config\server.xml"
Mit problem er at der bliver ikke indsat den rigtige værdi mellem \j2ee\ og \config.

Min kode ser ud som følger:
Fold kodeboks ind/udKode 

Meningen er at jeg får hvert gennemløb skal bruge den næste værdi fra $j2eedirs array (hvilket vil være det næste mappe navn).

Jeg har forsøgt ufattelig mange ting, men ligegyldig hvad jeg gør, så går det hele tiden galt med den backslash der er før folder navnet config. Jeg kan bare ikke få variablen $dirname ind i strengen før \config.

Det kunne være fedt hvis nogen havde en god idé.

Indlæg senest redigeret d. 29.10.2009 15:27 af Bruger #14472
Lader til at din $dirname variabel indeholder en tom streng. Prøv at udskrive værdien af $j2eedirs med var_dump og se hvad det giver.

Du har i øvrigt en <= i din while, som skal rettes til en <.

Tak for hjælpen!! Jeg havde stirret mig blind på at det måtte være i min $serverxml variabel der var en eller anden fejl, men det viste sig faktisk at da jeg rettede <= til < i min while statement, så virkede skidtet.

t