Hjælp til udvilkling af en internetside

Tags:    html css

Hej.

I resten af denne uge har jeg noget på skolen der hedder fordybelses dage. Så har jeg så valgt at fordybe mig i Adobe Dreamweaver, og er kommet frem til, at jeg gerne lære at lave en internetside som denne: http://www.theraconteurs.com/

Har aldrig set en internetside som denne, og er på bar grund, fordi jeg ikke lige ved hvordan jeg skal starte med at lave siden.
Jeg har arbejdet lidt med HTML før, men det er ikke specielt meget, men har da lavet få internetsider.

Så ville spørge om i har nogle ideer hvad jeg skal begynde for at lave en internetside som denne overstående. Fordi det hele er jo keybindet til H, I osv. hvilket er en ret sjov ide.

Tak.

Indlæg senest redigeret d. 29.10.2009 10:02 af Bruger #15416
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Den side du linker til er lavet i Flash. Hvis du vil have custom keybindings, så skal du ud i at rode med f.eks.: flash, java eller måske javascript. Under alle omstændigheder, så vil det være andet end Dreamweaver du kommer til at fordybe dig i.

Man skal kravle før man kan gå, hvad med at lave en html baseret hjemmeside og hvis du er lærenem begive dig ud i css?

Min mening om programmering er at man skal forstå hvad man laver og ikke bare kopiere af, og hvis du skulle have en til at hjælpe dig med at få lavet et flash site (som ingen ville gøre gratis af den kaliber) så vil du ikke kunne forstå det ved mindre du bruger MEGET af din tid og har lang tid til at projektet skal afleveres.

// Joakim HH

t