Hjælp til program opgaver.com

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hejsa kan i lave et program til mig hvor vil lave et program der kan bruges til at downloade opgaver fra den hjemmeside uden at man besøger hjemmesiden. Hvis i kan hjælpe mig med det, kan jeg også måske belønne jer ;) . Men jeg har et billede af hvordan sådan cirka programmet kan se ud :) Her er linket til billedet:

http://img5.imageshack.us/img5/4042/opgavercomprogram.jpg

15 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis jeg skulle kaste mig ud i projektet, ville jeg være "nødt" til at vide hvorfor. Mest for at være nogenlunde sikker på at jeg ikke hjælper nogen med at snyde og bedrage.

Hvis jeg skulle kaste mig ud i projektet, ville jeg være "nødt" til at vide hvorfor. Mest for at være nogenlunde sikker på at jeg ikke hjælper nogen med at snyde og bedrage.

grunden er at jeg gerne vil downloade hurtigere, bare en metode jeg gerne vil prøve :).. Ved godt det lyder mærkeligt men sådan er det m8 ;) .

Det tror jeg ikke jeg har tid til...
Det er en ret stor opgave, og hvis det eneste formål er at du vil downloade lidt hurtigere, er der vist mere interessante og vigtigere opgaver at kaste sig over.

Det tror jeg ikke jeg har tid til...
Det er en ret stor opgave, og hvis det eneste formål er at du vil downloade lidt hurtigere, er der vist mere interessante og vigtigere opgaver at kaste sig over.

Altså hvis du nu får tid til det en dag, og som sagt, så får du jo også en belønning ;). Kun hvis du er interesseret.. - Tilføj min msn . Vatozz_kurdozz@hotmail.com
Hvis nogle er interesseret .

Belønning :D.
Min normale konsulent timepris er mellem 1000,- og 1500,- Jeg tror jeg ville kunne løse opgaven på ca. 50 timer. Du kan også få et fast tilbud på 75.000,-

Jeg bruger ikke MSN

<< < 12 > >>
t