Hjælp til program opgaver.com

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hejsa kan i lave et program til mig hvor vil lave et program der kan bruges til at downloade opgaver fra den hjemmeside uden at man besøger hjemmesiden. Hvis i kan hjælpe mig med det, kan jeg også måske belønne jer ;) . Men jeg har et billede af hvordan sådan cirka programmet kan se ud :) Her er linket til billedet:

http://img5.imageshack.us/img5/4042/opgavercomprogram.jpg

15 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay. Hvis du ikke selv har direkte adgang til databasen med deres brugere, eller en API hvor du kan sende brugernavn og adgangskode ind og få en eller anden besked retur hvor der står om de er logget ind eller ej, vil jeg ikke lige umiddelbart mene det kan lade sig gøre..

Det kan sagtens lade sig gøre, du bruger bare et hvilket som helst dotnet-programmeringssprog, laver en webbrowser og fra webbrowserobjektet, kan man lave noget "document.forms"-javascript agtigt sjov.
Men du må selv lave det, eller også må du punge ud! ;)

Indlæg senest redigeret d. 26.10.2009 11:58 af Bruger #13488
Altså en måde man måske kunne gøre det var ved, i et C# program, at bruge den indbyggede browserfunktion, fjerne adresselinjen og bare bruge php eller asp (hvad du nu bruger på siden) direkte igennem den browser - det er nok den letteste løsning ;)

Kan en af jer ikke gøre det for mig, seriøst. jeg er nybegyndere til dette :/ ?

har du lavet hjemmesiden?

www.opgaver.com ? Nej. det er ikke mig der har lavet den.

Tror du ? .. er du sikker 100%?

Tror du ? .. er du sikker 100%?

Jeg er ikke 100% sikker, men vil tro at du skal have en eller anden form for adgang for at kunne lave et program der kan tjekke et login.

Det kan sandsynligvis godt lade sig gøre, uanset om man vælger at bruge Ruby eller assembler, også uden at skulle bruge en browser komponent.

Men for mig er det store spørgsmål: Hvorfor?

Skal bruge dt til noget :). Personligt :). Gider en af jer ikke lige lave det for mig Tak :(?. Vil gerne belønne jer hvis i kan lave det . :(?

<< < 12 > >>
t