Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
Til nyt website
Tags:
programmering
Bruger #15385
@ 18.10.09 19:01
0
Hej til jer allesammen.
Jeg er her for at høre til om der skulle være en eller flere, der kan udarbejde en søgemasine ala de gule siders eller google, ved godt det ikke har noget med hindanden at gøre, men jeg søger et simpelt design og resultaterne skal være rubriksorteret.
Der skal også et par søgekriterier op på siden.
Men lad mig lige høre om der skulle være nogen om budet og i sådan fald, kom med et prislejde.
Jeg håber på at høre fra jer!
Mvh Jesper D
Bruger #8773
@ 18.10.09 20:27
1
658
Hvilket type søgning snakker vi om?
Film, musik, personer, data eller hvad har vi med at gøre?
Er der tags for hvad man nu skal søge efter eller søger man efter exact match på elementer?
Bruger #714
@ 19.10.09 00:28
321
Nu er Google's søgemaskine måske ikke teknisk set den nemmeste at efterligne thi at den jo kort sagt er en million maskine... og mere end det.
Snakker vi i udseende her eller deres tekniske virkemåde, hvad er det helt præcist du vil?
Jeg kan da sagtens lave et eller andet hvor du kan søge efter noget og få nogle resultater tilbage, efter lidt vilkårligt vis, men det er nok næppe det du vil, hvad er det egentlig du vil?
Bruger #12836
@ 19.10.09 13:34
857
Hej Jesper,
15.000,- for en søgemaskine med en enkel datastruktur der skal søges i.
Med venlig hilsen
Ieet
Bruger #14381
@ 19.10.09 20:27
319
Altså en hver med en phpbog under armen kan jo lave et MySQL udtræk ud fra visse kriterier, men er det bare en ordret søgning, eller skal du have lavet en milliard dollar søgemaskine?
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler
Tilføj til dine favorit tags
Fjern fra dine favorit tags