Navigations menu

Tags:    html css

Hejsa. Jeg sidder pt med denne navigations menu, men jeg syntes den er lidt grim. Ihvertfald i mine øjne. Hvad syntes I? Og jeg overvejer at lave det om til nogle knapper, hvis så, hvordan syntes I at de skal se ud. Jeg kan ikke bestemme mig!

--

Link til screenshot af navigations menuen:
http://images.realchamp.dk/nav.jpg

Ved godt at I ikke kan se hele layoutet, men jeg syntes at tekst navigation er lidt kedelig. Så jeg har overvejet meget om at få knapper med nogle små 16x16 billeder ind i, som vil passe til knappens egenskab. Men hvad er jeres mening? Og har I eventuelt noget css style/knap I vil uddele?

-- Magnus.

Kan godt følge dig. Men altså det er rimelig svært at sige hvad der bør gøres, når vi ikke kan se resten af designet.

Personligt ville jeg nok sandsynligvis anbefale en font som ikke er serif (altså uden fødder). Serif's er meget sådan en bog-fonttet.
Dertil vil jeg heller ikke foretrække understrejning (kun som en effekt når man køre musen over).
Knapper syntes jeg også er en dum ide. Det er sådan lidt gammeldags og ikke sådan moderne.

Kik på dit design og se om menuen ikke ville passe med en sprælsk farve eller lignende. Menu-punkter må nemlig meget gerne skille sig ud.
Hvis du ikke har mulighed for det, bør du nok rode lidt mere rundt med hele layoutet.

Indlæg senest redigeret d. 17.10.2009 01:58 af Bruger #5097
Tak for svaret. Jeg tror faktisk at jeg vil leje lidt med skrifttypen, jeg tror det kunne gøre noget. :)

t