Smarty

Tags:    php

Hej.
Jeg sidder og arbejder med en side som desværre bruger systemet Smarty.
Problematisk kan jeg overhovedet ikke finde ud af det underlige system og slet ikke sidens koder.

Det jeg har brug for er en kode som kan køre en Smarty Template fil, .tpl. Jeg aner ikke hvordan jeg gør dette. Jeg har hørt noget om parse(), men har ikke fået det til at virke.

Kunne være fedt hvis der eventuelt fandtes et konverteringsværktør fra .tpl til php, således at jeg bare kan køre den som normalt

Håber nogen kan hjælpe

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tror faktisk godt jeg kunne gøre det, men det vil komme til at tage sindsygt lang tid, fordi der er også nogle elementer i mellem som toolbaritem, som jeg ikke lige ved hvor kommer fra.

Men det er at tage en linie adgangen og så tage det derfra. Det jeg ville gøre hvis jeg skulle gøre det er at hive frem i smarty's doc og så starte fra en ende af. Evt starte med alt det nemme som foreach og if-else.

... Eller bare sætte sig ind i Smarty. Vil vædde med at det tager lige så langt tid at sætte sig ind i Smarty som det tager at omskrive det hele.

Hvis det du tænker på er selve designet, så er der en masse arbejde i det. Det jeg gjorde med et phpBB template var at lade siden rendere i en browser og så hugge det generede html og så derefter manuelt omskrive til almindelig php.

Det giver noget arbejde, men det er den eneste løsning jeg kender pt.

Sagen er den at jeg ikke helt kan overskue sidens .tpl kode. Måske kan du det? Men ej det er vist et større arbejde, men jeg bliver evig lykkelig hvis du kan :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Det letteste ville bare være hvis jeg kunne køre filen

Indlæg senest redigeret d. 15.10.2009 19:36 af Bruger #5097
t