Hejsa, alle sammen...
JEg sider her med et ret så besynderligt problem, som jeg håber på at der er nogle kloge ugler ude i det ganske danske land som kan svar på, endog löse tilmed!
Lidt baggrundMit website er bygget op på den måde at alle sessions skrives - ikke til filer - med til en database table. PHP styre selv håndtering af sessions igennem session_set_save_handler() - funktionen.
Selve websitets architectur or OOP og MVC. Det er den baghved liggende klasse som session_set_save_handler() -funktionen anvender.
Fejl - men kun i IE8!!! >-<;; (typisk!)Generelt set så fungere alt ting som de skal -- sessionen startes som den skal, opdateres hved når man klikker rund på de verse sider, osv. - Dette gälder for både IE8 og FF v3.5.3
Men der slutter alle sammenligninger også. Aldrig har jeg väret SÅ irreteret med IE - som jeg ellers holder meget af!
ProblemetNår jeg sender formular data via IE - og hvilken somhelst formular på websitet - så oprettes derfandema en "Ghost Session" som ikke vidre bliver anvender til noget, den oprettes blot.
Der opretter med andre ord en ny session når man sender formular data IE, MEN forsätter vidre med det session ID som IE havde inden at man sender formular data.
Men i Firefox - igen problemer med dette overhoved.
Jeg har på det närmeste indevendt min PHP kode og forsögt stort set ALT hvad jeg kan komme på at mulig og umulige scenarier for at löse dette problem og jeg må se mig selv komme til kort her. Meget irreterende.
HJÄLP!!!!!!!
Indlæg senest redigeret d. 13.10.2009 10:41 af Bruger #11375