Codec.

Tags:    diverse

Hej Udviklere!
Nu ved jeg godt det ikke er lige det her udvikleren lige er lavet til. Men ved ikke lige ellers hvor jeg kan få hjælp, og håber derfor på at i kan svare på mit indslag.

Det er sådan jeg leder efter et Windows Media Player 11 codec til vista. Men kan kun finde det til XP, og det virker sjovt nok os kun til XP. Jeg har haft codec før både på XP og Vista. Men ved ikke lige hvordan jeg får det nu, er der nogle der har et linke eller noget :) ?

// Jerzy

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey Mathias,
hvilket codec savner du?

WMP 11 følger pænt med, med codec til WMV, WMA mv.

Hvis det er til at afspille .mkv mv. kan du hente Combined Community Codec Pack (Google CCCP), den pakke indeholder stort set alle codecs du måtte drømme om.

Hvis du kører 32-bit og skal afspille video, så vil jeg anbefale:
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

K-lite codec pack, jeg har erfaret, at det er den eneste der virker (sådan er det ihf. på min pc), selvom de fleste anvender ffdshow.

Derudover virker den perfekt til Media centeret også + den understøtter subtitles.

Hmm.. ved ikke lige hvad du mener med et Windows Media Player 11 codec.. Jeg ville da tro at det hele skulle virker, når playeren jo følger med vista?

Men, evt. download VLC Media Player.. Jeg har endnu ikke oplevet at den ikke har kunnet spille film, dvd, musik osv.

Ser lige på om det hjælper :)
Og undskyld jeg først svarer nu s:

- Men det meningen jeg skal se film med det :)
det klarer VLC let, men vil helst kun have 1 player :)

t